دانلود زیرنویس فیلم The Sacred Spirit 2021 – بلو سابتايتل

مرداد 5, 1401
66 بازدید

دانلود زیرنویس فیلم The Sacred Spirit 2021 یک فیلم تراژیک کمدی محصول سال ۲۰۲۱ با موضوعات علمی تخیلی به کارگردانی و نویسندگی Chema García Ibarra است. بازیگران این فیلم توسط ناچو فرناندز، لوم آرکز، جوانا والورده و روسیو ایبانز هدایت می شوند. این محصول مشترک بین المللی اسپانیا، فرانسه و ترکیه است. براي دانلود زيرنويس […]

دانلود زیرنویس فیلم The Sacred Spirit 2021 یک فیلم تراژیک کمدی محصول سال ۲۰۲۱ با موضوعات علمی تخیلی به کارگردانی و نویسندگی Chema García Ibarra است. بازیگران این فیلم توسط ناچو فرناندز، لوم آرکز، جوانا والورده و روسیو ایبانز هدایت می شوند. این محصول مشترک بین المللی اسپانیا، فرانسه و ترکیه است.

براي دانلود زيرنويس اينجا کليک کنيد

دانلود زیرنویس فیلم The Sacred Spirit 2021 - بلو سابتايتل

زیرنویس فیلم The Sacred Spirit 2021 داستان که عمدتاً در الچه می‌گذرد، اعضای انجمنی از یوفولوژیست‌ها را دنبال می‌کند که پس از مرگ رهبرشان، طرح اصلی تغییر نوع بشر را به خطر می‌اندازند. در این بین همه به دنبال یک دختر گم شده می گردند.

زیرنویس فیلم The Sacred Spirit 2021 - بلو سابتايتل

زیرنویس The Sacred Spirit 2021 این فیلم محصول مشترک اسپانیا، فرانسه و ترکیه است که توسط Apellániz & De Sosa و Jaibo Films در کنار La Fábrica Nocturna Cinèma و Teferruat Films با مشارکت Movistar+، À Punt Mèdia [es]، RTVE و TRT، تهیه شده است. و کمک از IVC، ICAA، وزارت فرهنگ و گردشگری ترکیه، CNC Cinema du Monde و Eurimages.  فیلمبرداری در 12 اکتبر 2020 در الچه آغاز شد.

The Sacred Spirit اولین نمایش جهانی خود را در هفتاد و چهارمین جشنواره فیلم لوکارنو (LFF) در 10 اوت 2021 داشت. این فیلم همچنین در اکتبر 2021 در جشنواره فیلم اسپانیایی تولوز و در 8 نوامبر 2021 در هجدهمین جشنواره فیلم اروپایی سویا (SEFF) ارائه شد. توزیع شده توسط La Aventura،  در 26 نوامبر 2021 در اسپانیا اکران شد.

زیرنویس The Sacred Spirit 2021 - بلو سابتايتل

Arrow Films حقوق بریتانیا را برای این فیلم ثبت کرد در حالی که HBO Europe حقوق فیلم را برای سرزمین های اروپایی خود برای انتشار HBO Max به دست آورد.

برچسب‌ها:, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,