دانلود زیرنویس فیلم Sonata 2021 – بلو سابتايتل

مرداد 13, 1401
37 بازدید

دانلود زیرنویس فیلم Sonata 2021 به لطف ایمپلنت شنوایی، گرزگورز شروع به یادگیری صداها، کلمات و موسیقی می کند که عاشق آنها می شود. او می خواهد پیانیست شود و در سالن فیلارمونیک اجرا کند. براي دانلود زيرنويس اينجا کليک کنيد زیرنویس فیلم Sonata 2021 هیچ کس جز خودش و نزدیک ترین خانواده اش باور […]

دانلود زیرنویس فیلم Sonata 2021 به لطف ایمپلنت شنوایی، گرزگورز شروع به یادگیری صداها، کلمات و موسیقی می کند که عاشق آنها می شود. او می خواهد پیانیست شود و در سالن فیلارمونیک اجرا کند.

براي دانلود زيرنويس اينجا کليک کنيد

دانلود زیرنویس فیلم Sonata 2021 - بلو سابتايتل

زیرنویس فیلم Sonata 2021 هیچ کس جز خودش و نزدیک ترین خانواده اش باور ندارد که یک پسر ناشنوا – اگرچه با فناوری مدرن پشتیبانی می شود – رویای او را محقق خواهد کرد.

زیرنویس فیلم Sonata 2021 - بلو سابتايتل

زیرنویس  Sonata 2021  من در یک نمایش ویژه با یک خانواده واقعی و یک قهرمان واقعی این داستان آشنا شدم. فیلمی که باید همه خانواده ها را ببینند، این فیلم عزم والدین و بار آنها را در تربیت فرزندی که کمتر تشخیص داده شده است را نشان می دهد. بازیگری عالی به خصوص پدر و پسر معلول. من این احساس را داشتم که او یک بازیگر نیست.

زیرنویس Sonata 2021 - بلو سابتايتل

برچسب‌ها:, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,