دانلود زیرنویس فیلم Deserted 2021 – بلو سابتايتل

مرداد 13, 1401
56 بازدید

دانلود زیرنویس فیلم Deserted 2021 در مأموریتی به سواحل متروک، بی قانونی و آخرالزمانی سینا، یک عکاس سوئدی، اینگرید (فریدا وستردال) توسط یک باند مردان فلسطینی ربوده شده و در صحرا پنهان می شود. براي دانلود زيرنويس اينجا کليک کنيد زیرنویس Deserted 2021 به زودی اینگرید خود را درگیر دلسوزترین آدم ربایان، علی (علی سلیمان) […]

دانلود زیرنویس فیلم Deserted 2021 در مأموریتی به سواحل متروک، بی قانونی و آخرالزمانی سینا، یک عکاس سوئدی، اینگرید (فریدا وستردال) توسط یک باند مردان فلسطینی ربوده شده و در صحرا پنهان می شود.

براي دانلود زيرنويس اينجا کليک کنيد

دانلود زیرنویس فیلم Deserted 2021 - بلو سابتايتل

زیرنویس Deserted 2021 به زودی اینگرید خود را درگیر دلسوزترین آدم ربایان، علی (علی سلیمان) می بیند. موسی رئیس علی مشکوک است که چیزی در حال وقوع است و به طور فزاینده ای خطرناک می شود.

زیرنویس فیلم Deserted 2021 - بلو سابتايتل

زیرنویس فیلم Deserted 2021 کادری کوزار توضیح می دهد: “این فیلمی است درباره عشقی همه جانبه بین افرادی با پیشینه های فرهنگی کاملاً متفاوت که یکدیگر را در بیابان می یابند. در بیابان است که روح برهنه می شود و آنچه واقعاً مهم است ظاهر می شود.”

زیرنویس Deserted 2021 - بلو سابتايتل

برچسب‌ها:, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,