دانلود زیرنویس فیلم Cave Rescue 2022 – بلو سابتايتل

مرداد 12, 1401
32 بازدید

دانلود زیرنویس فیلم Cave Rescue 2022 هنگامی که یک تیم فوتبال نوجوانان متشکل از 12 پسر 11 تا 16 ساله و مربی 25 ساله آنها در اعماق غاری در شمال تایلند گیر افتاده است، هزاران داوطلب و سرباز از سراسر جهان در مسابقه ای با زمان متحد می شوند تا آنها را پیدا کنند. براي […]

دانلود زیرنویس فیلم Cave Rescue 2022 هنگامی که یک تیم فوتبال نوجوانان متشکل از 12 پسر 11 تا 16 ساله و مربی 25 ساله آنها در اعماق غاری در شمال تایلند گیر افتاده است، هزاران داوطلب و سرباز از سراسر جهان در مسابقه ای با زمان متحد می شوند تا آنها را پیدا کنند.

براي دانلود زيرنويس اينجا کليک کنيد

دانلود زیرنویس فیلم Cave Rescue 2022 - بلو سابتايتل

زیرنویس فیلم Cave Rescue 2022 هنگامی که پسران ده روز بعد زنده پیدا می شوند، تنها راه نجات یک غواصی-شنای غیرممکن پنج ساعته است که فقط غواصان متخصص در غار می توانند زنده بمانند.

زیرنویس فیلم Cave Rescue 2022 - بلو سابتايتل

زیرنویس Cave Rescue 2022 در ایرلند، جیم وارنی، برقکار کارخانه هواپیما و غواص غارهای تفریحی، این تماس را دریافت می‌کند: «چقدر زود می‌توانی اینجا باشی؟»؛ با رسیدن به تایلند، جیم از هواپیما خارج می شود و وارد غار می شود – یک ماموریت سه روزه با لبه چاقو در حال انجام است.

زیرنویس Cave Rescue 2022 - بلو سابتايتل

بر اساس وقایع واقعی، CAVE RESCUE داستان مهیج بزرگترین ماموریت نجات بین المللی دوران مدرن را روایت می کند، از منظر منحصر به فرد مردان و زنانی که با تصمیمات مرگ و زندگی روبرو هستند و عزم و فداکاری فداکارانه نشان می دهند و به نتیجه ای پیروزمندانه می رسد.

برچسب‌ها:, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,