جانشین فرمانده سپاه جواد الائمه (ع) در امور اقشار بسیج خراسان

شهریور 25, 1400
119 بازدید

 جانشین فرمانده سپاه جواد الائمه (ع) در امور اقشار بسیج خراسان شمالی از تخصیص یک خط تلفن با شماره ۳۱۲۴ به بیماران کرونایی کم‌بضاعت و بی‌بضاعت و حمایت از خانواده آن‌ها خبرداد. عین الله حاتمی،  در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه از سوی بسیج استان خانواده بیماران مبتلا به کرونی بی‌بضاعت و کم […]

 فعالیت ۴۳۰ نفر در بخش حمایتی طرح شهید سلیمانی در خراسان شمالی

 جانشین فرمانده سپاه جواد الائمه (ع) در امور اقشار بسیج خراسان شمالی از تخصیص یک خط تلفن با شماره ۳۱۲۴ به بیماران کرونایی کم‌بضاعت و بی‌بضاعت و حمایت از خانواده آن‌ها خبرداد.

عین الله حاتمی،  در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه از سوی بسیج استان خانواده بیماران مبتلا به کرونی بی‌بضاعت و کم بضاعت نیز حمایت می‌شود، اظهار کرد: سامانه‌ای تحت عنوان سامانه ناصر و شماره ۳۱۲۴ برای رسیدگی به امور بیماران کرونایی کم‌بضاعت ایجاد شده است.

وی تصریح کرد: این طرح باعنوان طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در دو تیم حمایتی و درمانی در حال انجام است که هم اکنون درتیم حمایتی حدود ۴۳۰ نفر درحال فعالیت هستند.

حاتمی افزود: تیم حمایتی مخصوص خانواده‌های این بیماران است که تا پایان دوران نقاهت تحت خدمات رسانی این تیم قرار می‌گیرند و بسته‌های کمک معیشتی به خانواده‌های کم بضاعت تعلق خواهد گرفت.

وی ادامه داد: تیم درمان نیز اختصاص به آن دسته بیمارانی دارد که توانایی مراجعه به مراکز درمانی و تهیه دارو را ندارند و این تیم وظیفه تزریق و رسیدگی به احوالات این بیماران را به عهده دارد.

جانشین فرمانده سپاه جواد الائمه (ع) در امور اقشار بسیج  خراسان شمالی تصریح کرد: تاکنون ۴۳ نیرو برای خدمات رسانی اعلام آمادگی کرده‌اند که از این تعداد ۱۱ نفر در بخش پاسخ دهی و ۱۹ نفر خدمات در منزل مانند سرم تراپی و… انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: تاکنون ۵۳ مورد تماس با این شماره انجام شده است که ۱۷ مورد مشاوره و ۲۸ مورد بسته معیشتی دریافت کرده‌اند.

حاتمی در پایان اظهار کرد: هلال احمر استان تهیه دارو برای بیماران کم‌بضاعت را به عهده گرفته است و در اختیار تیم درمانی ما قرار می‌دهد.

منبع: ايسنا