کولر گازی پنجره ای گری

کولر گازی پنجره ای گری
بهمن 12, 1402
66 بازدید

  می توان برای آپارتمان های کوچک و اتاق خواب و اتاق کار و دفاتر کاری کوچک و کانکس های پیش ساخته می توان از کولر گازی پنجره ای گری بهره برد . با توجه به وجود آپارتمان های کوچک و متراژ کم و افزایش کرایه نشین ها در سرتاسر جهان شرکت گری به فکر […]

C:\Users\HP\Desktop\45888.jpg

 

می توان برای آپارتمان های کوچک و اتاق خواب و اتاق کار و دفاتر کاری کوچک و کانکس های پیش ساخته می توان از کولر گازی پنجره ای گری بهره برد .

با توجه به وجود آپارتمان های کوچک و متراژ کم و افزایش کرایه نشین ها در سرتاسر جهان شرکت گری به فکر طراحی کولر گازیی شد که قابل حمل و نیازی به نصب و سوراخ کاری و اتصالات نباشد. 

کولر گازی پنجره ای حالیا” ارزان ترین کولر گازی می باشد زیرا تمام قطعات این کولر گازی در یک محفظه نهادینه شده است و مانند کولر گازی دو تکه نیازی به وصل پنل داخلی به خارجی از طریق لوله مسی نمی باشد .

کولر گازی پنجره ای نیازی به نصب ندارد منظور این می باشد که نیاز نیست به شرکت گارانتی تماس بگیرد که نصاب برای نصب کولر گازی حضور یابد بلکه تنها با زدن سیم آن به برق می توان آن را راه ندازی کرد .

C:\Users\HP\Desktop\8588.jpg

 

  کولر گازی پنجره ای با دو نوع کمپرسور روتاری و پیستونی تولید می شود معمولا” برند اجنرال دارای کمپرسور پیستونی می باشد که مصرف انرژی بالایی دارد و با توجه به هزینه بالای برق در ایران کمتر کسی الان این برند را خریداری می کند ولی با نوع کمپرسور روتاری بدلیل مصرف پایین آن بیشتر مردم در فکر خرید این مدل می باشند زیرا مصرف پایینی دارد و حتی افراد ساکن در جنوب ایران بدلیل گرمای سرسام آور نیز از برند گری با کمپرسور روتاری تروپیکال استفاده می کنند زیرا قابلیت کار کردن در محدوده دمای 59 درجه را دارد.

با توجه به قرارگیری این کولر گازی در پنجره احتمالا” نگران هستید که قسمت پشت آن زود زنگ بزند و دچار خوردگی شود نگران نباشید جنس بدنه این مدل از گالوانیزه می باشد که از مقاومت بالایی برخوردار می باشد .  

ابعاد کولر گازی پنجره ای کاملا” استاندارد می باشد به نحوی که در هر پنجره ای می شه گذاشت و بدلیل طراحی هوشمندانه آن با هر محیطی سازگار می باشد .

کولر گازی پنجره ای گری دست کمی از کولر گازی دیواری ندارد زیرا در کمترین زمان ممکن می توان نقاط کور را هم کاملا” خنک کرد و این نشان از جریان هوای سه بعدی در محیط می باشد .

فیلترهای پنجره ای بسیار قوی می باشد و می تواند تمام ریزگردها و ذرات بزرگ گرد و غبار را نیز بگیرد و همچنین بوی سیگار را می گیرد و محیطی با هوای سالم و تمیز را در اختیار افراد ساکن در محیط قرار می دهد و افرادی که دارای آسم هستند و یا از بیماری های قلبی رنج می برند به راحتی می توانند با این کولر تمام اوقات خود را در محیط به سر ببرند .

خرید کولر گازی پنجره ای گری که فاقد صفحه دیجیتالی می باشند از نکات مثبت آن می باشد زیرا دیگر نگران خراب شدن صفحه دیجیتالی الکترونیکی آن نیستید.

در بعضی مارک ها می توان هنگام خواب کولر گازی پنجره ای را تنظیم کرد که در طول هشت ساعت یک منحنی خواب را با دمای مناسب فراهم کند .

گاز بکار رفته در مدل های پنجره ای 22 و 410 می باشد البته جدیدا” با گاز 32 در شرکت های گری و وایت وستینگ هاوس و هایسنس و ال جی تولید می شود ولی فعلا” در ایران موجود نمی باشد .

C:\Users\HP\Desktop\85488.jpg

 

طراحی کولر گازی پنجره ای گری نسبت یه دیواری آن از نظر خانه سفید شگفت انگیز می باشد زیرا با وجود یک دست بودن و قرار گیری کمپرسور در یک محفظه از نویز بسیار کمی برخوردار می باشد و این طراحی کاملا” هوشمندانه می باشد .   

توصیه می شود هنگام انتخاب ظرفیت مورد نیاز خود حتما” با کارشناس فروش خانه سفید مشورت کنید و راهنمایی لازم را دریافت کنید که بتوانید ظرفیت مناسب را انتخاب و خریداری نمایید.