ظاهراً Just Cause 5 در حال توسعه است

ظاهراً Just Cause 5 در حال توسعه است
خرداد 18, 1401
112 بازدید

به گزارش خبر اول و به نقل از گيم تي پلي اسکوئر انیکس در آخرین نتایج مالی، به‌روزرسانی آینده حق رای Just Cause را در اختیار سهامداران قرار می‌دهد. در اوایل سال، اسکوئر انیکس با گروه Embracer قراردادی برای فروش تعدادی از استودیوهای غربی خود به قیمت 300 میلیون دلار منعقد کرد. فرنچایزهایی که ارتباط […]

به گزارش خبر اول و به نقل از گيم تي پلي اسکوئر انیکس در آخرین نتایج مالی، به‌روزرسانی آینده حق رای Just Cause را در اختیار سهامداران قرار می‌دهد. در اوایل سال، اسکوئر انیکس با گروه Embracer قراردادی برای فروش تعدادی از استودیوهای غربی خود به قیمت 300 میلیون دلار منعقد کرد. فرنچایزهایی که ارتباط طولانی با Square Enix از جمله Tomb Raider و Deus Ex داشتند به عنوان بخشی از فروش گنجانده شدند. با این حال، سرنوشت برخی از IP ها، مانند Just Cause، نامشخص باقی ماند.

Just Cause یک فرنچایز بود که بازیکنان در آن مطمئن نبودند که آیا دستش عوض شده است یا خیر. این مجموعه توسط استودیو Avalanche ساخته شد و زندگی خود را در پلی استیشن 2 و ایکس باکس آغاز کرد. بازیکنان کنترل ریکو رودریگز را در یک دنیای باز به دست می‌گیرند، جایی که هدف اصلی ایجاد ویران کردن و آزاد کردن جزیره‌ای از رژیم ظالم به هر وسیله‌ای است. Just Cause 4 آخرین نسخه از این سری بود که در سال 2018 در پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و رایانه های شخصی منتشر شد.

در آخرین گزارش مالی پایان سال، Square Enix به سهامداران اطمینان داده است که IP Just Cause پس از فروش بخشی از کسب و کار حفظ شده است و عنوان جدیدی در حال توسعه است. نقل قول کامل از یوسوکه ماتسودا را می توانید در زیر بیابید:

از آنجایی که این اطلاعات در سطح سرمایه گذار فاش شده است، هیچ جزئیات تایید شده ای وجود ندارد. این خبر می‌تواند مربوط به Just Cause Mobile باشد که امسال پس از تأخیر ناشی از کووید برای دستگاه‌های iOS و Android منتشر می‌شود. این بازی رایگان توسط یک تیم جدید در Square Enix در حال توسعه است و به شکل یک شوتر PVP از بالا به پایین است. بازیکنان در یکی از چهار حالت بازی با و با دیگر گیمرها رقابت می کنند. جزئیات در دست نیست، اما بازیکنان می توانند انتظار داشته باشند که اکشن بیش از حدی را ببینند که طرفداران به آن عادت کرده اند. با این حال، ماتسودا انتظارات سال 2022/2023 را برای بخش تلفن همراه خود پیش از این در ارائه ای که در آن Echoes Of Mana و Full Metal Alchemist Mobile را به عنوان رانندگان آنها برای سال مالی آینده برجسته کرد، پوشش داد.

Just Cause 4 - gametplay.com

اگر Just Cause 5 واقعاً یک بازی تمام عیار برای کنسول و رایانه شخصی باشد، انتظار می‌رود که Avalanche بار دیگر توسعه را هدایت کند زیرا اخیراً آگهی‌های شغلی برای یک «بازی AAA اعلام نشده» منتشر شده است. با این حال، این شرکت در حال حاضر بر روی Contraband تمرکز کرده است، یک بازی تیراندازی جهان باز و مشارکتی انحصاری برای کنسول های Xbox Series X/S به این معنی که بازگشت ریکو رودریگز ممکن است سال ها باقی بماند.

در حالی که در حال حاضر مشخص نیست که بازی به چه شکلی است، اما دانستن اینکه فرنچایز Just Cause همچنان در اولویت اسکوئر انیکس است، برای طرفداران باعث آرامش خواهد بود. باید دید که آیا در جشنواره بازی‌های تابستانی این ماه اطلاعیه‌ای وجود خواهد داشت، حتی اگر این یک تریلر کوچک باشد که وجود بازی بعدی را تایید می‌کند.

Just Cause Mobile برای عرضه در سال 2022 برای iOS و Android برنامه ریزی شده است.

برچسب‌ها:, , , , , , , ,