دانلود زیرنویس سریال Dear Little Mermaid 2022

دانلود زیرنویس سریال Dear Little Mermaid 2022
مرداد 20, 1401
187 بازدید

دانلود زیرنویس سریال Dear Little Mermaid 2022 اکنون نویسنده یک مانگای محبوب، Qin Ge یاد گرفته است که با بیماری مزمن خود زندگی کند، اما آسان نبوده است. Qin Ge که دائماً در تلاش برای یافتن تعادل بین کار و عوارض ناشی از بیماری است، تمام تلاش خود را می کند. زیرنویس سریال Dear Little […]

دانلود زیرنویس سریال Dear Little Mermaid 2022 اکنون نویسنده یک مانگای محبوب، Qin Ge یاد گرفته است که با بیماری مزمن خود زندگی کند، اما آسان نبوده است. Qin Ge که دائماً در تلاش برای یافتن تعادل بین کار و عوارض ناشی از بیماری است، تمام تلاش خود را می کند.

دانلود زیرنویس سریال Dear Little Mermaid 2022 - بلو سابتايتل

زیرنویس سریال Dear Little Mermaid 2022 اما وقتی مشکلاتی در محل کار به وجود می‌آیند، Qin Ge می‌بیند که ایده‌هایش به سرعت تمام می‌شود. طبیعتاً دقیقاً در همین لحظه است که سرنوشت تصمیم می گیرد چی جیا را به زندگی او بازگرداند.

زیرنویس سریال Dear Little Mermaid 2022 - بلو سابتايتل

زیرنویس Dear Little Mermaid 2022 پس از خداحافظی با Qi Jia در تمام آن سال ها، معتقد بود که عشق را به طور کامل از زندگی خود حذف کرده است. اما اکنون که چی جیا بازگشته است، تا کی می تواند آن احساسات سرکوب شده را نادیده بگیرد؟

زیرنویس Dear Little Mermaid 2022 - بلو سابتايتل

برچسب‌ها:, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,