برای خرید ملک در ترکیه به چه چیزهایی نیاز دارم؟

برای خرید ملک در ترکیه به چه چیزهایی نیاز دارم؟
فروردین 21, 1401
158 بازدید

  ترکیه یکی از بهترین کشورها برای خرید ملک با فرآیند خرید آسان و سریع است.  زیبایی طبیعی، غذاهای منحصر به فرد و هزینه کم زندگی آن را به یکی از بهترین مقاصد مدیترانه ای برای گردشگران تبدیل کرده است.  روز به روز افراد بیشتری در سراسر جهان در تلاش هستند تا بدانند آیا می […]

 

ترکیه یکی از بهترین کشورها برای خرید ملک با فرآیند خرید آسان و سریع است. 

زیبایی طبیعی، غذاهای منحصر به فرد و هزینه کم زندگی آن را به یکی از بهترین مقاصد مدیترانه ای برای گردشگران تبدیل کرده است. 

روز به روز افراد بیشتری در سراسر جهان در تلاش هستند تا بدانند آیا می توانند در ترکیه ملک بخرند و از روند خرید ملک در ترکیه مطلع شوند.

 

برای خرید آپارتمان در آنتالیا به چه چیزهایی نیاز دارید؟

ترکیه یک فرآیند خرید املاک و مستغلات آسان را برای خریداران و سرمایه گذاران بین المللی ارائه می دهد. برای خرید خانه در آنتالیا نیازی به تایید قبلی نیست. 

تمامی اتباع خارجی نیاز به خرید ملک در ترکیه با پاسپورت معتبر دارند. مابقی مدارک در طول اقامت شما در ترکیه قابل تهیه است.

 اما اگر در ترکیه حساب بانکی ندارید، برای افتتاح حساب بانکی در بانک ترکیه باید آدرس خود را در آن کشور ثابت کنید. برای این منظور قبض برق، آب یا اینترنت با نام و آدرس شما کافی است. 

سایت خرید خانه در ترکیه روند خرید ملک در ترکیه آسانتر و سریعتر از اکثر کشورهای اروپایی و آمریکایی است.

 اگر قبلا پولی به ترکیه ارسال کرده اید، می توانید طی 3 روز پس از انتخاب ملک، مراحل خرید ملک را تکمیل کنید. با این حال، در اغلب موارد، زمانی که خارجی ها در ترکیه ملک می خرند، ابتدا باید یک حساب بانکی در ترکیه برای انتقال پول از کشور خود باز کنند. 

در این صورت تمامی مراحل از قبیل افتتاح حساب بانکی و انتقال وجه در مدت 10 روز انجام می شود که در مقایسه با سایر کشورها در بازار بین المللی املاک، مدت زمان نسبتا کوتاهی است.

مشاور املاک ایرانی در آنتالیا

 

سایت املاک در آنتالیا فرآیند خرید ملک اساساً شامل پنج مرحله اصلی پس از توافق با فروشنده است. اینجا اند؛

 

شماره شناسایی مالیاتی خود را دریافت کنید

یک حساب بانکی باز کن

گزارش ارزیابی را دریافت کنید

درخواست انتقال مالکیت

امضای نهایی در تاریخ قرار ملاقات

برای خرید ملک در ترکیه به چه چیزهایی نیاز دارم؟ 

برای خلاصه کردن روند، خریداران ملک خارجی باید با گذرنامه برای دریافت شماره شناسایی مالیات دهندگان از دفاتر مالیاتی واقع در تمام مناطق ترکیه اقدام کنند. 

این شماره به عنوان یک شماره شناسایی برای افراد غیر مقیم ترکیه محاسبه می شود و در معاملات رسمی مانند افتتاح حساب بانکی و انتقال مالکیت املاک و مستغلات استفاده می شود. 

سپس یک ارزش‌گذار تایید شده توسط SPK یک گزارش ارزیابی برای تعیین ارزش بازار دارایی تهیه می‌کند. پس از آماده شدن گزارش ارزیابی، درخواست انتقال مالکیت ملک را در سازمان ثبت اسناد و املاک با مدارک لازم ارائه دهید. 

اداره ثبت املاک تاریخ امضای نهایی را تعیین می کند و طرفین را به دفتر مربوطه در منطقه خود دعوت می کند. مالکیت ملک با امضای طرفین فروش منتقل می شود.

 صفحات مرتبط؛ گزارش ارزیابی هنگام خرید ملک در ترکیه

 

اگر به روند خرید ملک در ترکیه نگاه کنید، خواهید دید که خرید خانه در ترکیه واقعا کار ساده ای است.

 علاوه بر این، خریدار برای انجام این معاملات حتی نیازی به حضور فیزیکی در ترکیه ندارد. تمامی مراحل خرید ملک در ترکیه توسط نماینده با وکالت نامه معتبر انجام می شود.

 صفحات مرتبط arkavip با  خرید ملک از ما با خیال راحت سرمایه گذاری کنید.  

 

خرید ملک در خارج از کشور می تواند پیچیده به نظر برسد. با این حال، مقامات روند خرید ملک در ترکیه را برای جذب سرمایه گذاران بین المللی بیشتر ساده کرده اند.

 سرمایه گذاری خارجی در املاک ترکیه نیز با ارائه برنامه های اقامت و شهروندی به خریداران خارجی املاک ترکیه تشویق می شود.

 

هنگام خرید ملک در ترکیه چه می کنید؟

خرید ملک در ترکیه نسبتا آسان است، اما برای سرمایه گذاری موفق باید مراقب باشید.

 از همان ابتدا باید مشخص باشد که از نظر مکان، نوع ملک، هدف خرید و بودجه چه می خواهید. ملکی که می خرید باید انتظارات شما را برآورده کند تا سرمایه گذاری خوبی داشته باشید.

آیا خرید آپارتمان در آنتالیا ترکیه امن است؟

 

اکنون که لیستی از چیزهایی دارید که باید منتظر آن باشید، قدم بعدی این است که یک مشاور املاکی پیدا کنید که بتوانید به آن اعتماد کنید. از یک پسر خوب خانه نخرید.

همچنین مهم است که در طول فرآیند جستجوی املاک، سؤالات درست بپرسید. در طول تور با راهنما، باید تمام جزئیات ملک و اطراف آن را بیاموزید. همچنین می‌توانید برای انتخاب گزینه‌ها پس از اسکن در سایت، یادداشت‌برداری و عکس بگیرید. 

هنگام انتخاب ملک مناسب، تمام شرایط و ضوابط خرید باید قبل از امضای قرارداد فروش مذاکره شود.

 قرارداد فروش ملک باید شامل کلیه شرایط و ضوابط قرارداد از جمله قیمت فروش، تاریخ پرداخت، شرایط تحویل، تحویل کلید، آدرس ملک، مشخصات و مشخصات اثاثیه باشد. اگر خانه مبله است.

سرمایه گذاری بر روی آپارتمان در آنتالیا ترکیه

 

شرکت ما در چندین مکان در ترکیه دفاتر دارد.

 از زمان تأسیس ما در سال 2004، شرکت ما هزاران کلید و سند مالکیت را با “بدون شکست ” به مشتریان راضی خود تحویل داده است. 

از اولین روزی که با ما تماس می‌گیرید تا اولین شبی که در خانه رویایی خود می‌خوابید، فرآیند خرید ملکی بی‌نظیر را با شرکت ما تجربه خواهید کرد زیرا ما به مشتریان در هر مرحله از خرید ملک کمک می‌کنیم.

سوالات متداول

برای خرید آپارتمان به چه چیزهایی نیاز دارم؟

پاسخ: هیچ پیش نیازی برای خرید ملک در ترکیه وجود ندارد. خارجی ها می توانند مانند شهروندان ترکیه املاک و مستغلات را در ترکیه خریداری کنند.

 

آیا خرید ملک در ترکیه آسان است؟

پاسخ: بله، از بسیاری از کشورها آسان تر است زیرا سیستم ثبت املاک سریع و روان کار می کند.

 

هنگام خرید ملک در ترکیه چه کار کنم؟

پاسخ: برای خرید ملک در ترکیه ابتدا باید محل و نوع ملکی را که می خواهید بخرید مشخص کنید. 

با منطقه و امکاناتی که ارائه می دهد آشنا شوید. سپس یک نماینده قابل اعتماد پیدا کنید که بتواند شما را در هنگام جستجو و خرید ملک خود راهنمایی و راهنمایی کند.

 

هزینه خرید ملک در ترکیه چقدر است؟

ج: هزینه گزارش ارزیابی، مالیات نقل و انتقال و پورسانت هزینه های اضافی هستند که باید در زمان خرید پرداخت شوند. اشتراک آب و برق و مبلمان هزینه هایی است که پس از خرید ملک پرداخت می کنید.

آیا خرید ملک در ترکیه امن است؟

پاسخ: بله، اگر از طریق یک شرکت املاک و مستغلات حرفه ای اقدام به خرید آن می کنید، خرید ملک در ترکیه بی خطر است. 

با این حال، اگر ترجیح می دهید ملکی را از شخصی غیر از یک مشاور املاک خریداری کنید، ممکن است با عواقب نامطلوبی روبرو شوید.

برای دریافت مشاوره آنلاین تلفنی با ما تماس بگیرید.

 

آیا خرید ملک در ترکیه سرمایه گذاری خوبی است؟

پاسخ: بله، خرید ملک در ترکیه سرمایه گذاری خوبی است زیرا املاک در ترکیه هر سال ارزش خوبی پیدا می کند و اجاره آن بازده خوبی به شما می دهد.

 

چرا خانه ها در ترکیه ارزان تر از اروپا هستند؟

پاسخ: ترکیه اخیراً به بازار بین المللی املاک و مستغلات پیوسته است. که ترکیه همچنین دارای زیرساخت های ساختمانی عالی با هزاران شرکت ساختمانی در سراسر کشور است که عرضه و تقاضا را متعادل می کند. در نتیجه این عوامل، خانه در ترکیه ارزانتر از کشورهای اروپایی و آمریکایی است.

 
برچسب‌ها:, ,