باد زنجان را در می‌نوردد

مهر 11, 1400
18 بازدید

 کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: وزش باد از بعد از ظهر امروز زنجان را دربرخواهد گرفت. حسین سلطانی  اظهار کرد: بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته از سوی کارشناسان هواشناسی، دمای هوا می‌تواند از روز سه‌شنبه جاری تا پایان هفته در مناطق سردسیر استان به ۵ تا صفر درجه سانتی‌گراد برسد. وی افزود: […]

باد زنجان را در می‌نوردد

 کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: وزش باد از بعد از ظهر امروز زنجان را دربرخواهد گرفت.

حسین سلطانی  اظهار کرد: بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته از سوی کارشناسان هواشناسی، دمای هوا می‌تواند از روز سه‌شنبه جاری تا پایان هفته در مناطق سردسیر استان به ۵ تا صفر درجه سانتی‌گراد برسد.

وی افزود: میزان دمای هوای زنجان که طی سه روز اخیر سرد شده بود ولی فردا /دوشنبه/ به طور موقت گرم خواهد شد. در ۲۴ ساعت گذشته خیرآباد از توابع شهرستان سلطانیه با میزان دمای ۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به عنوان خنک‌ترین نقطه این استان به ثبت رسید.

این مسئول با اشاره به اینکه در ۲۴ ساعت گذشته حلب از توبع شهرستان ایجرود با میزان دمای ۲۷ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به عنوان گرم‌ترین نقطه زنجان گزارش شد، ادامه داد: امروز /یکشنبه ۱۱ مهرماه / آسمان زنجان صاف تا قسمتی ابری و در طارم به صورت ابری و در ارتفاعات نیز مه‌آلود خواهد بود.

کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان زنجان خاطرنشان کرد: وزش باد از بعد از ظهر امروز زنجان را دربرخواهد گرفت و فردا /دوشنبه/ به ویژه در مناطق جنوب و غرب استان می‌تواند به حد نسبتاً شدید (۴۰ تا ۶۰ کیلومتر بر ساعت) برسد. تا پایان هفته جاری، شرایط جوی این استان پایدار خواهد بود و بارندگی برای استان پیش‌بینی نمی‌شود.

منبع: ايسنا