انواع قرص ماشین ظرفشویی فینیش

انواع قرص ماشین ظرفشویی فینیش
آذر 11, 1402
148 بازدید

برند فینیش (finish) با سابقه‌ی طولانی خود به کیفیت و کارایی محصولات خود متعهد است. تنوع محصولات فینیش به گونه‌ای است كه هر یک از این محصولات با توجه به نوع قرص، دارای کیفیت و قیمت منحصر به فردی هستند. این ويژگي‌ها باعث می‌شود که مصرف‌کنندگان بتوانند بر اساس نیازها خود، از بین انواع قرص […]

انواع قرص ماشین ظرفشویی فینیش

برند فینیش (finish) با سابقه‌ی طولانی خود به کیفیت و کارایی محصولات خود متعهد است. تنوع محصولات فینیش به گونه‌ای است كه هر یک از این محصولات با توجه به نوع قرص، دارای کیفیت و قیمت منحصر به فردی هستند. این ويژگي‌ها باعث می‌شود که مصرف‌کنندگان بتوانند بر اساس نیازها خود، از بین انواع قرص ظرفشویی فینیش گزینه‌ی مناسبی را انتخاب کنند.

انواع قرص ماشین ظرفشویی فینیش

انواع قرص فینیش متفاوت است و هر کدام ویژگی مخصوص به خود را دارد که در ادامه به معرفی هر کدام می‌پردازیم:

قرص ظرفشویی کلاسیک فینیش(Classic) : قرص ظرفشویی کلاسیک یکی از اولین تولیدات برند فینیش به شمار می‌آید و همواره توانسته است توجه مشتریان زیادی را جلب کند. این محصول با وجود برخی کمبودها همچنان برای یک طیف خاص از مصرف‌کنندگان به عنوان یک گزینه مناسب تلقی می‌شود.

قرص ظرفشویی کلاسیک بر خلاف سایر مدل‌ها ویژگی جلا دهندگی ندارد و حاوی نمک نمی‌باشد. این ویژگی باعث عدم تمیزشدن کامل ظروف می‌شود و رسوب‌های آب هم در ماشین ظرفشویی باقی می‌ماند که منجر به کاهش عمر مفید ماشین ظرفشویی می‌شود. برای جلوگیری از این مشکلات استفاده همزمان از جرم‌گیر، نمک و ژل با قرص ظرفشویی ضروری است که این ترکیبات به قرص ظرفشویی کلاسیک فینیش کمک می‌کند تا پاک‌کنندگی بهتری داشته باشد. قرص ظرفشویی کلاسیک به دلیل نداشتن نمک در مقایسه با سایر مدل‌ها قیمت ارزان‌تری دارد و در صورت کم بودن ظرف‌ها می‌توان این نوع قرص را نصف کرد.

قرص ظرفشویی همه‌کاره فینیش(All in one) : یکی از انواع قرص ظرفشویی فینیش، قرص ظرفشویی همه‌کاره است که به دلیل قابلیت جلا دهندگی به ظروف از قرص کلاسیک متمایز می‌شود. دلیل عرضه قرص ظرفشویی All in one  به بازار این بود که کمبودهای موجود در نسل کلاسیک را برطرف کند و قدرت بیشتری در شستشوی ظروف ارائه دهد.

این محصول از ترکیب مواد سفیدکننده، نمک و جلا دهنده بهره می‌برد و از رسوب‌گیری ماشین ظرفشویی جلوگیری کرده و لکه‌های چربی را بهتر پاک می‌کند. مواد موجود در این قرص به همراه آنزیم‌های پاک‌کننده باعث می‌شود این قرص حتی در دمای پایین نیز عملکرد مطلوبی در شستشوی ظروف داشته باشد. این قرص نیز مانند قرص ماشین ظرفشویی فینیش کوانتوم 80 عددی بسیار به صرفه و با قابلیت بالا است.

قرص ظرفشویی آل این وان مکس(All in one Max) : یکی از انواع قرص فینیش، قرص ظرفشویی آل این وان مکس می‌باشد. بعضی از ویژگی‌های برجسته قرص همه‌کاره فینیش به نسل بعدی این محصول یعنی قرص “آل این وان مکس” منتقل شده است.

این محصول نیز همچون نوع قبلی، از فیلتر ماشین ظرفشویی شما محافظت می‌کند و از باقی ماندن رسوب در ماشین ظرفشویی جلوگیری می‌کند. عملکرد این قرص نسبت به نوع All in one بسیار بهتر است و قابلیت شستشوی ظروف شیشه‌ای ظریف را نیز دارا می‌باشد.

قرص ماشین ظرفشویی فینیش اصل

قرص ظرفشویی کوانتوم(Quantum) : قرص کوانتوم فینیش یک نسل پیشرفته‌تر از محصولات این برند است و با ساختاری کاملاً متفاوت و ویژگی‌های منحصربه‌فردتری نسبت به انواع قبلی تولید می‌شود. این محصول به دلیل قدرت بسیار بالای خود توانسته است طرفداران بسیاری پیدا کند و با وجود قیمت بالاتر در مقایسه با انواع قبلی، محبوبیت زیادی در بازار کسب کند.

قرص ماشین ظرفشویی فینیش کوانتوم 72 عددی از ترکیبات ژل، نمک، یک بخش توپی قرمزرنگ که شامل مایع جلا دهنده است و یک پوسته ژله‌ای تشکیل شده است. این ترکیبات منحصربه‌فرد علاوه بر افزایش کارایی در شستشوی ظروف منجر به براق شدن آن‌ها نیز می‌شود.

پوسته ژله‌ای موجود در قرص کوانتوم، دارای قابلیت حل شدن در آب است که باعث می‌شود این قرص در طی مدت زمان بیشتری حل شود.

این خاصیت به قرص این امکان را می‌دهد تا زمان شستشوی کامل ظروف دوام بیاورد. این قرص قادر است با تأثیر براق‌کنندگی و جلا دهنده‌اش حتی لکه‌ها و مواد چسبیده به ظروف را نیز پاک کند. این قرص قابلیت نصف کردن ندارد و به دلیل اندازه بزرگ این قرص بهتر است برای ظرف‌های زیاد از آن استفاده شود. اگر تعدا ظروف کمتر است، پیشنهاد می‌شود که از ژل، مایع یا پودر ظرفشویی استفاده کنید . قرص ماشین ظرفشویی فینیش کوانتوم 60 عددی نیز نمونه ی به صرفه ای از این نوع قرص می باشد.

قرص کوانتوم مکس(Quantum Max) : قرص کوانتوم مکس به عنوان آخرین نسل و بهترین قرص ماشین ظرفشویی از برند فینیش به‌شمار می‌آید و اکثر قابلیت‌ها و ویژگی‌های قرص کوانتوم را داراست.

اگرچه قابلیت نصف کردن قرص در این مدل وجود ندارد اما می‌تواند در مدت زمان کوتاه تری ظروف کثیف را تمیز کند. این محصول مانند قرص کوانتوم، ظروف شیشه‌ای و نقره‌ای را به‌خوبی می‌شوید و آسیبی به آن نمی‌رساند.

 

.