دانلود زیرنویس سریال True Detective 2014 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس سریال True Detective 2014 – بلو سابتايتل
اردیبهشت 19, 1401
214 بازدید

دانلود زیرنویس سریال True Detective 2014 یک مجموعه تلویزیونی درام جنایی گلچین آمریکایی است که توسط نیک پیزولاتو ساخته و نوشته شده است. این سریال که توسط شبکه کابلی پریمیوم HBO در ایالات متحده پخش شد، در 12 ژانویه 2014 پخش شد. هر فصل از سریال به صورت روایتی مستقل ساخته شده است که از […]

دانلود زیرنویس سریال True Detective 2014 یک مجموعه تلویزیونی درام جنایی گلچین آمریکایی است که توسط نیک پیزولاتو ساخته و نوشته شده است. این سریال که توسط شبکه کابلی پریمیوم HBO در ایالات متحده پخش شد، در 12 ژانویه 2014 پخش شد. هر فصل از سریال به صورت روایتی مستقل ساخته شده است که از گروه های بازیگران جدید استفاده می کند و مجموعه های مختلفی از شخصیت ها و تنظیمات را دنبال می کند.

زیرنویس سریال True Detective 2014 فصل اول با بازی متیو مک‌کانهی، وودی هارلسون، میشل موناگان، مایکل پاتس و توری کیتلز، در لوئیزیانا اتفاق می‌افتد و داستان یک جفت کارآگاه پلیس ایالت لوئیزیانا و تعقیب یک قاتل زنجیره‌ای با پیوندهای مخفیانه را طی 17 سال دنبال می‌کند. عادت زنانه. فصل دوم در سال 2015 پخش شد، با بازی کالین فارل، ریچل مک آدامز، تیلور کیچ، کلی ریلی و وینس وان، در کالیفرنیا اتفاق می‌افتد و بر روی سه کارآگاه از سه اداره پلیس همکار و یک جنایتکار تمرکز دارد. – تاجر در حالی که آنها یک سری از جنایات را بررسی می کنند که معتقدند با قتل یک سیاستمدار فاسد مرتبط است. فصل سوم که در سال 2019 پخش شد، با بازی ماهرشالا علی، کارمن اجوگو، استفن دورف، اسکوت مک‌نیری و ری فیشر، در اوزارکس در سه بازه زمانی جداگانه به وقوع می‌پیوندد، زیرا یک جفت کارآگاه پلیس ایالت آرکانزاس به تحقیق درباره جنایتی وحشتناک مربوط به دو کودک گم‌شده می‌پردازند. .

فصل اول مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و امتیاز بالایی برای HBO به دست آورد. این فیلم نامزد و برنده جوایز متعدد و جوایز دیگر شد، به ویژه برای بازیگری، فیلمبرداری، نویسندگی و کارگردانی. استقبال از فصل دوم بیشتر تقسیم شد، اگرچه این سریال بینندگان زیادی را برای HBO حفظ کرد. فصل سوم نقدهای مثبتی دریافت کرد، اما با کاهش بیننده مواجه شد. فصل چهارم با عنوان True Detective: Night Country با تهیه‌کنندگی عیسی لوپز و بری جنکینز در حال توسعه است.

زیرنویس True Detective 2014 قبل از توسعه True Detective، نیک پیزولاتو به عنوان استاد ادبیات برای دانشگاه شیکاگو، دانشگاه کارولینای شمالی در چپل هیل و دانشگاه دیپاو کار می کرد. او همچنین به نوشتن داستان نویسی پرداخت و به عنوان دانشجوی کارشناسی ارشد در دانشگاه آرکانزاس برای آن جذابیت پیدا کرد. اولین اثر منتشر شده او مجموعه داستان کوتاه بین اینجا و دریای زرد بود که در سال 2006 منتشر شد. نویسنده اولین رمان خود را با عنوان گالوستون، چهار سال بعد منتشر کرد و تقریباً در همان زمان شروع به آماده شدن برای انشعاب در صنعت تلویزیون کرد (تلاش های قبلی به دلیل کمبود سرمایه هرگز محقق نشدند).

پیزولاتو که قصد داشت دنباله‌روی گالوستون باشد، احساس کرد کارآگاه واقعی برای فیلم مناسب‌تر است. پیزولاتو رمان را به دو مدیر تلویزیون خرید، و هنگامی که در می 2010 قراردادی را به دست آورد، پیش نویس شش فیلمنامه، از جمله فیلمنامه قسمت آزمایشی (“تاریکی طولانی روشن”)، که 90 صفحه بود، تهیه کرد.  او مدت کوتاهی پس از جدایی از گروه نویسندگی The Killing در سال 2011، فیلمنامه دیگری را برای این مجموعه به لطف حمایت محتوای ناشناس اختصاص داد.  نسخه نهایی، بالغ بر 500 صفحه، بدون کمک هیئت تحریر نوشته شده است. در این زمان، پیزولاتو یک قرارداد توسعه با HBO را تضمین کرد، و در آوریل 2012، شبکه به سفارش هشت قسمت، True Detective را سفارش داد. هر فصل که به‌عنوان یک مجموعه گلچین تنظیم می‌شود، دارای شخصیت‌های متفاوتی از شخصیت‌ها و روایت‌های مستقل در دوره‌های زمانی و مکان‌های مختلف است.

محل اولیه عکاسی اصلی فصل اول True Detective آرکانزاس بود، اما پیزولاتو بعداً تصمیم گرفت در لوئیزیانا فیلمبرداری کند، که به دلیل برنامه مشوق مالیاتی سخاوتمندانه آن ارزان‌تر بود. تولید 100 روز متوالی به طول انجامید، و هر قسمت در فیلم 35 میلی متری فیلمبرداری شد. خدمه عکس‌های بیرونی از مجموعه‌های ساخته شده مختلف، از جمله یک مزرعه نیشکر دورافتاده در خارج از Erath،  علاوه بر مکان‌های واقعی مانند فورت مکمب، قلعه قرن نوزدهمی واقع در خارج از نیواورلئان، فیلم‌برداری کردند.

کالیفرنیا به عنوان محیط فصل دوم کارآگاه واقعی انتخاب شد. از تهیه کنندگان خواسته شد تا از فیلمبرداری در لس آنجلس خودداری کنند و در عوض، روی مناطق مبهم تر ایالت تمرکز کنند تا “تصویر فضای روانی خاصی را به دست آورند”. تولید در نوامبر 2014 آغاز شد.

فصل سوم در مکان های مختلف در سراسر شمال غربی آرکانزاس، از جمله فایت ویل، بنتونویل، لینکلن، راجرز و اسپرینگدیل فیلمبرداری شد. فیلمبرداری در فوریه 2018 آغاز شد و در اوت همان سال به پایان رسید.

سکانس‌های عنوان True Detective به رهبری پاتریک کلر، کارگردان خلاق، توسط یک تیم مشترک متشکل از سه استودیو طراحی حرکت ساخته شد: Elastic، Antibody و Breeder مستقر در سانتا مونیکا، که هر دو در استرالیا مستقر هستند. برای فصل اول، کلر و تیمش عکس‌های مختلفی از مناظر لوئیزیانا گرفتند که به ستون فقرات سکانس تبدیل شد. آنها به لطف استفاده از تکنیک‌های مختلف انیمیشن و جلوه‌های ویژه، این تصاویر را روی شبکه‌های پلی کم قرار دادند. این یک فرآیند دقیق برای تولید بود، زیرا آنها می خواستند از ایجاد یک ظاهر دیجیتالی برای دنباله اجتناب کنند. هنگامی که برش نهایی آن شکل گرفت، تیم آن را با استفاده از تکنیک خطای نوری و اعوجاج حرکت صیقل داد. موضوع افتتاحیه فصل اول True Detective “دور از هر جاده” است، یک آهنگ جایگزین کانتری که در اصل توسط The Handsome Family برای آلبوم Singing Bones در سال 2003 ساخته شده است.  Sydney Morning Herald سکانس آغازین فصل اول را در لیست خود از “ده تا از بهترین” سکانس‌های عنوان تلویزیونی گنجاند.

کلیر رویکرد مشابهی را برای ساخت سکانس عنوان فصل دوم True Detective در پیش گرفت. در تولید مواد از تعدادی عکاس، از جمله عکس های هوایی گرفته شده توسط دیوید مایزل، استفاده شد. با این حال، بر خلاف فصل یک، دنباله عنوان فصل دوم شامل رنگ‌های طلایی و قرمز عمیق، واضح است که در نتیجه «آن نمای پیچیده‌تر از کالیفرنیا» را ارائه می‌کند. “Nevermind” لئونارد کوهن موضوع آغازین فصل دوم است که آهنگی از آلبوم مشکلات محبوب کوهن در سال 2014 است. متن آهنگ تم با هر قسمت تغییر می کند و آیات مختلفی از آهنگ کوهن را در بر می گیرد.

True Detective (TV Series 2014–2019) - IMDb

دانلود زیرنویس سریال کارآگاه حقیقی فصل اول True Detective مورد تحسین گسترده منتقدان تلویزیون قرار گرفت و چندین نفر آن را در زمره بهترین درام های تلویزیونی سال قرار دادند.  در وب سایت جمع آوری نقد و بررسی Rotten Tomatoes، فصل اول بر اساس 208 بررسی، با میانگین امتیاز 8.85/10، امتیاز 87٪ را به دست آورد. اجماع انتقادی سایت چنین می‌گوید: «در کارآگاه واقعی، اجراهای وودی هارلسون و متیو مک‌کانهی بیننده را به خود جلب می‌کند، در حالی که سبک، دید و کارگردانی باعث می‌شود دور زدن آن سخت باشد.» در متاکریتیک، فصل اول امتیاز 87 را کسب کرد. از 100، بر اساس 41 منتقد، نشان دهنده “تحسین جهانی”.

منتقدان The Daily Beast، The Atlantic، و The Daily Telegraph از True Detective به عنوان قوی ترین نمایش در خاطرات اخیر نام بردند. تیم گودمن از هالیوود ریپورتر گفت که بازیگری، دیالوگ، و تولید شیک بهترین ویژگی‌های سریال بودند. آلن سپین وال از HitFix موافق بود، و معتقد بود که این ویژگی‌ها «با ارزش قالب ترکیبی مجموعه‌ای که Pizzolatto در اینجا استفاده می‌کند صحبت می‌کند… به یک تغییر بالقوه جذاب در تلویزیون سریال‌های دراماتیک اشاره می‌کند.» ریچارد لاوسون، نویسنده برای Vanity Fair، گفت که حساسیت‌های پیزولاتو و فوکوناگا “یک ژانر فریبنده و نامتعارف” را ایجاد می‌کند. علیرغم توجه انتقادی آن، برخی از منتقدان در نقد فصل اول آنقدر مشتاق نبودند. مایک هیل، روزنامه‌نگار نیویورک‌تایمز، فکر می‌کرد که فیلمنامه به‌راحتی به دین به‌عنوان ستون داستانی آن موکول می‌شود، همانطور که کریس کابین از مجله اسلنت نیز چنین کرد. هنک استیوور از واشنگتن پست نوشت که True Detective نتوانست جاه طلبی خود را تحقق بخشد.

اجراهای گروه، یعنی مک‌کانهی و هارلسون، اغلب در نقد نمایش ذکر می‌شدند. رابرت بیانکو در USA Today نوشت که این دو نفر انتظارات اجرای “بسیار بالا” در “عصر طلایی بازیگری تلویزیون” را برآورده کردند، و حتی گاهی از آنها فراتر رفتند. دیوید ویگاند از سانفرانسیسکو کرونیکل و روزنامه نگار لس آنجلس تایمز، رابرت لوید، این دو مرد را برای کارشان در این مجموعه متمایز کرد؛  Boston Globe همین کار را برای موناگان انجام داد. برایان لوری از Variety گفت که بازیگران True Detective متشکل از “بازیکنان خوب در حاشیه” بودند.

فصل دوم True Detective نقدهای متفاوتی دریافت کرد. از بازی های فارل، مک آدامز و کیچ ، فیلمبرداری و سکانس های اکشن ستایش شد. با این حال، بسیاری از منتقدان احساس کردند که این فصل ضعیف‌تر از فصل اول است. بیشتر انتقادها بر طرح و گفتگوی پیچیده متمرکز بود. در Rotten Tomatoes، این فصل بر اساس 325 بررسی، با میانگین امتیاز 6.75/10، امتیاز 62% دارد. اجماع انتقادی سایت چنین می‌گوید: «فصل دوم True Detective به‌عنوان یک درام پلیسی محکم، با لحظات به یاد ماندنی و روابط طنین‌انگیز بیش از پیچش‌های داستانی قابل پیش‌بینی است.» در متاکریتیک، این فصل دارای امتیاز 61 از 100 است. بر اساس 41 منتقد، که نشان دهنده “بررسی های عمومی مطلوب” است.

دیوید هینکلی از نیویورک دیلی نیوز نقد بسیار مثبتی به آن داد و نوشت: «این هنوز هم نوعی نمایش است که بینندگان تلویزیون را به عباراتی مانند «عصر طلایی درام تلویزیونی» و «قسمت دوم True Detective» وادار می‌کند. هنک استیوور از واشنگتن پست به طور کلی به آن نقدی مثبت داد و اجراها را تحسین کرد و نوشت: «هنوز چیز بد و بیش از حدی در مورد True Detective وجود دارد، اما مواردی نیز وجود دارد. سبکی مسحورکننده برای آن – ناقص است، اما به خوبی ساخته شده است.”

بررسی متفاوتی از برایان لوری از Variety ارائه شد، که نوشت: “اگرچه به طور کلی قابل تماشا است، به نظر می رسد الهامی که [فصل] اول را برای بسیاری به یک وسواس تبدیل کرد، از نثر نویسنده نیک پیزولاتو تخلیه شده است.”

شان تی کالینز از رولینگ استون به آن نقد منفی داد و فصل را به عنوان “به عنوان پرشورترین نمایش سال ظاهر شد” توصیف کرد و آن را به عنوان “فرصتی از دست رفته” برای نیک پیزولاتو توصیف کرد.

فصل سوم در مقایسه با استقبال متفاوت از فصل دوم، نقدهای مثبتی دریافت کرد.

در Rotten Tomatoes، این فصل بر اساس 235 بررسی، با میانگین امتیاز 7.45/10، امتیاز 86٪ دارد. اجماع انتقادی این سایت می‌گوید: «بر اساس عملکرد مسحورکننده ماهرشالا علی، فصل سوم True Detective با کاوش در رویدادهای دنیای واقعی چشم‌انداز تازه‌ای پیدا می‌کند – اگرچه برخی از عجیب‌وغریب جذاب سریال را در طول مسیر از دست می‌دهد.» در متاکریتیک، فصل. بر اساس 35 منتقد دارای امتیاز 72 از 100 است که نشان‌دهنده «بررسی‌های عموماً مطلوب» است.

True Detective(January 12, 2014.present)Alex Daddario(March 16, 1986*age  28)Love Scene - YouTube

زیرنویس سریال کارآگاه حقیقی با میانگین ناخالص بیننده 11.9 میلیون نفر، فصل اول True Detective پربیننده ترین سریال HBO در اولین سال پخش آن بود و از 11.4 میلیون بیننده Six Feet Under در سال 2001 پیشی گرفت.  این سیستم رتبه‌بندی، همه پخش‌های یک برنامه را در رتبه‌بندی متوسط ​​مخاطبان آن به حساب می‌آورد، مهم نیست که بیننده چند بار برنامه را در طول دوره گزارش تماشا می‌کند (از جمله ضبط‌های DVR، تکرارها، و پخش جریانی در HBO Go). این فصل به طور متوسط ​​2.33 میلیون نفر در مجموع به‌علاوه بیننده در همان روز داشت، و تعداد بینندگان در طول فصل روندی رو به رشد را حفظ کردند. این اولین نمایش دومین سریال پربیننده برای شبکه با 2.3 میلیون بیننده بود، پس از 4.8 میلیون نفر از Boardwalk Empire در سال 2010. قسمت ششم فصل توسط 2.6 میلیون بیننده تماشا شد و اولین قسمتی شد که از اولین نمایش پیشی گرفت، در حالی که فصل پایانی 3.5 میلیون بیننده تماشا کردند که 50 درصد افزایش نسبت به رتبه بندی اولین نمایش دارد.

اولین پخش فصل دوم تعداد بینندگان فصل اول را حفظ کرد، زیرا این قسمت توسط 3.2 میلیون بیننده تماشا شد. با این حال، رتبه‌بندی‌های فصل به طور کلی روند نزولی خود را حفظ کردند، زیرا فصل پایانی توسط 2.7 میلیون بیننده تماشا شد که در مقایسه با قسمت پایانی فصل اول 22 درصد کاهش داشت. با این وجود، این برنامه پربیننده‌ترین پخش تلویزیونی در روز پخش آن بود و 550000 بیننده دیگر را از قسمت ماقبل آخر فصل جذب کرد. به طور کلی، فصل دوم سریال به طور متوسط ​​2.61 میلیون بیننده مجموع ، و 11.3 میلیون بیننده در تعداد ناخالص بیننده داشت که فقط کمی کمتر از 11.9 میلیون فصل اول است.

True Detective (2014) | True detective, Detective, Hbo

زیرنویس کارآگاه حقیقی برای سی‌امین جوایز TCA، True Detective برای دستاوردهای برجسته در فیلم‌ها، مینی‌سریال‌ها، و فیلم‌های ویژه برنده شد و نامزد دریافت بهترین برنامه جدید و برنامه سال شد. و مک کانهی برای دستاوردهای فردی برجسته در درام برنده شدند. برای چهارمین جوایز تلویزیونی منتخب منتقدان، این سریال نامزد بهترین سریال درام شد و مک‌کانهی برای بهترین بازیگر مرد در سریال درام برنده شد. برای شصت و ششمین دوره جوایز پرایم تایم امی، این سریال نامزد سریال درام برجسته، هارلسون و مک‌کانهی هر دو نامزد بهترین بازیگر نقش اول مرد در سریال درام شدند، پیزولاتو نامزد بهترین نویسندگی برای سریال درام برای «سرنوشت مخفی تمام زندگی» شد. ، و فوکوناگا برای کارگردانی برجسته برای یک سریال درام برای “Who Goes There” برنده شد.

برای شصت و ششمین دوره جوایز امی هنرهای خلاقانه پرایم‌تایم، این مجموعه نامزد هفت جایزه شد و چهار جایزه از جمله فیلم‌برداری برجسته برای مجموعه‌ای با دوربین تک‌دوربین و طراحی برجسته عنوان اصلی را برد. برای شصت و هفتمین جایزه انجمن نویسندگان آمریکا، این سریال برنده بهترین سریال درام و بهترین سریال جدید شد. برای بیست و یکمین جایزه انجمن بازیگران سینما، هارلسون و مک‌کانهی هر دو نامزد بهترین بازیگر مرد درام شدند. برای هفتاد و دومین دوره جوایز گلدن گلوب، این سریال نامزد بهترین سریال کوتاه یا فیلم تلویزیونی شد، هارلسون و مک‌کانهی هر دو نامزد بهترین بازیگر مرد – سریال کوتاه یا فیلم تلویزیونی شدند، و موناگان نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل زن – سریال، مینی سریال یا فیلم تلویزیونی شد. برای شصت و هفتمین جوایز انجمن کارگردانان آمریکا، فوکوناگا نامزد کارگردانی برجسته – سریال درام برای قسمت “Who Goes There” شد.

True Detective (TV Series 2014–2019) - IMDb

در سال 2014، ده ها مورد ادعایی سرقت ادبی در نوشتن فصل 1 توسط مایک دیویس از Lovecraft eZine ادعا شد. دیویس در افشاگری خود که جزئیات این اتهامات را افشا می کند، توضیح می دهد: “مانند بسیاری از طرفداران داستان های عجیب و غریب، من از کشف کارآگاه واقعی HBO بسیار خوشحال شدم. اما هر چه فصل جلوتر می رفت، ناآرام تر شدم. به نظرم می رسید که نیک پیزولاتو، نویسنده کارآگاه واقعی” وام گرفتن کلمات و عبارات از نویسندگان دیگر، به ویژه توماس لیگوتی.» آنها در مقاله ای در CNN خاطرنشان کردند: «تک گویی های بدبینانه کارآگاه واقعی Rust Cohle که بی معنی بودن زندگی را بیان می کند برای یک نویسنده آنلاین معنی دار شده است، و او نویسنده True Detective را متهم می کند. ، نیک پیزولاتو، از سرقت ادبی از منابع دیگر.”

برچسب‌ها:, , , , , , , , , , , , , ,