
منبع:arstechnica پوردی گفت: “بنابراین ، ما اکنون با آن دفتر برنامه کار نمی کنیم تا خط تجاری تری را شروع کنیم.” “و هنگامی که من از این جنبه خاص می گویم ، فقط برای روشن شدن ، این کار همان مأموریت GSSAP را انجام می دهد. اپراتورهای ما با استفاده از همان سیستم های زمینی […]
پوردی گفت: “بنابراین ، ما اکنون با آن دفتر برنامه کار نمی کنیم تا خط تجاری تری را شروع کنیم.” “و هنگامی که من از این جنبه خاص می گویم ، فقط برای روشن شدن ، این کار همان مأموریت GSSAP را انجام می دهد. اپراتورهای ما با استفاده از همان سیستم های زمینی و داده هایی که اکنون انجام می دهند ، سیستم GSSAP را پرواز می کنند ، اما اینها می توانند از زمان ساخت سریعتر و تجاری استفاده کنند … و ارزان تر و ارزان تر از قطعات ارزان تر برای جمع آوری آن به حس سریعتر.”

تصویر یک هنرمند از دو ماهواره نظارت GSSAP Force Force ، ساخته شده توسط Northrop Grumman.
اعتبار: نیروی فضایی ایالات متحده
فضاپیمای GSSAP نسل بعدی ممکن است همان استانداردهای ماهواره های بازرس موجود نیروی فضا را رعایت نکند ، اما این تغییر با مزایایی فراتر از هزینه های پایین تر و زمان بندی سریع تر همراه است. این طبقه بندی نشده است و برای ساخت و راه اندازی ماهواره های نظارتی فضایی برای چندین فروشنده باز خواهد بود و برخی از رقابت ها را به این برنامه تزریق می کند. همچنین واجد شرایط فروش سایر کشورها خواهد بود.
بیشتر برای کمتر با GPS
منطقه دیگری وجود دارد که پوردی گفت نیروی فضایی از آنچه سازندگان ماهواره تجاری ارائه می دهند شگفت زده شده است. سال گذشته ، پنتاگون از یک مدل تهیه جدید “شروع سریع” که توسط کنگره مجاز است برای ایجاد برنامه ای برای تقویت شبکه ناوبری GPS ، که توسط نیروی فضایی اداره می شود اما توسط کاربران تجاری و شهروندان خصوصی در سراسر جهان متکی است ، استفاده کرد.
نیروی فضایی بیش از 30 ماهواره GPS در مدار زمین متوسط (MEO) در ارتفاع تقریبا 12.550 مایل (20،200 کیلومتر) دارد. پوردی گفت که این شبکه “آسیب پذیر” است زیرا صورت فلکی حداقل نسبت به جدیدترین برنامه های نیروی فضایی تعداد نسبتاً کمی ماهواره دارد. در MEO ، ماهواره ها در محدوده سلاح های ضد ماهواره ای مستقیم هستند. بسیاری از ماهواره های GPS در حال پیر شدن هستند ، و جدیدتر که توسط لاکهید مارتین ساخته شده است ، حدود 250 میلیون دلار هزینه دارد. با برنامه GPS Resilient ، Face Force با هدف کاهش هزینه به 50 میلیون دلار به 80 میلیون دلار در هر ماهواره.
این ماهواره ها از ماهواره های GPS امروزه کوچکتر خواهند بود و مجموعه ای از سیگنال ها را منتقل می کنند. “Wپوردی گفت:
“ما در واقع فکر نمی کردیم که می خواهیم خیلی خوب شویم ، با شما صادق باشیم ، و این برای ما تعجب آور بود و یک یادگیری بزرگ [opportunity] برای ما ، سال گذشته یادگیری قیمت ماهواره–سلام در لئو کم بود ، اما آنها در Meo پایین می آمدند. ” نتایج در واقع تعجب آور و دلگرم کننده تر از آنچه فکر می کردیم بوده است.
” [satellite] اتوبوس ها در واقع سطح قدرت بالاتری را نسبت به برنامه فعلی رکورد ما به ارمغان می آورند ، که به ما امکان می دهد تا از طریق مبهم به معنای بهتر مشت بزنیم. ما فکر می کنیم با گذشت زمان ، با گذشت زمان ، به دنبال این اتوبوس های تجاری ، می توانیم به نتایج بهتری دست یابیم. “

سرلشکر استفان پوردی بر برنامه های خرید نیروی فضایی در پنتاگون نظارت دارد.
اعتبار: جاناتان نیوتن/واشنگتن پست از طریق گتی تصاویر
در ماه سپتامبر ، نیروی فضایی چهار توافق را به Astranis ، Axient ، L3Harris و Sierra Space برای تولید مفاهیم طراحی برای ماهواره های جدید GPS انعطاف پذیر اهدا کرد. Astranis و Axient نسبت به تولید ماهواره نسبتاً جدید هستند. Astranis پیشگام در ماهواره های اینترنتی با جرم کم در مدار ژئوسینکرون و یک پیمانکار دفاعی غیر سنتی است. Axient که سال گذشته توسط شرکتی به نام Astrion به دست آورد ، بر تولید Cubesats کوچک متمرکز شده است.
ارتش بعداً یک یا چند نفر از این شرکت ها را انتخاب می کند تا با تولید حداکثر هشت ماهواره GPS مقاوم برای راه اندازی به محض سال 2028 حرکت کند. برنامه ریزی اولیه در حال حاضر برای مجموعه ای از ماهواره های GPS انعطاف پذیر با قابلیت های اضافی در حال انجام است.
تجربه برنامه R-GPS الهام بخش نیروی فضایی برای بررسی سایر مناطق مأموریت است که ممکن است با یک رویکرد تهیه مشابه به خوبی ارائه شود. آنها در GSSAP به عنوان مرز بعدی مستقر شدند.
اسکول ، مدیر NRO ، گفت که آژانس وی در حال بررسی نحوه استفاده از صورتهای فلکی ماهواره ای تجاری برای اهداف دیگر فراتر از تصویربرداری زمین است. وی گفت که این ممکن است شامل برنامه ای برای استفاده از ماهواره های تجاری برای مأموریت های اطلاعات سیگنال (SIGINT) باشد.
اسکول گفت: “این فقط تصاویر تجاری نیست.” “این همچنین RF تجاری (فرکانس رادیویی ، یا SIGINT) و پدیدارشناسی های جدیدتر است که ما با آن صنعت کار می کنیم تا از آن خارج شویم و به پیشرفت آن کمک کنیم.”
نظرات