
به گزارش خبر اول و به نقل از gametplay پلتفرم جدید RTX Remix انویدیا در یک جلسه پرسش و پاسخ جدید که در یکی از بزرگترین وب سایت های مودینگ میزبانی شده است، به طور طولانی مورد بحث قرار گرفته است. مهندسان انویدیا اخیراً یک جلسه پرسش و پاسخ ویژه برگزار کردند که در آن […]
به گزارش خبر اول و به نقل از gametplay پلتفرم جدید RTX Remix انویدیا در یک جلسه پرسش و پاسخ جدید که در یکی از بزرگترین وب سایت های مودینگ میزبانی شده است، به طور طولانی مورد بحث قرار گرفته است.
مهندسان انویدیا اخیراً یک جلسه پرسش و پاسخ ویژه برگزار کردند که در آن به سؤالات مختلف جامعه در مورد پلتفرم مودینگ بصری RTX Remix پاسخ دادند. RTX Remix، به طور خاص، یک توسعه رایگان از سیستم قدیمیتر Nvidia Omniverse است که کارهایی را که مدرها میتوانند با بازیهای ویدیویی DirectX 8 و DirectX 9 انجام دهند، بهطور گسترده بهبود میبخشد. پشتیبانی از نورپردازی raytraced و بهبودهای بصری مختلف، بارزترین ویژگی جدید آن است.
اگرچه انویدیا بلافاصله اعتراف کرد که محدودیتهایی در RTX Remix وجود دارد، مانند این واقعیت که فقط از بازیهای بدون هیچ API مبتنی بر سایهبان پشتیبانی میکند، مجموعه ویژگیهای آن باید برای بازیهای قدیمی مانند The Elder Scrolls 3: Morrowind و نیز عالی باشد. Mount & Blade: Warband. در واقع، این سوال خاص تا حدی به عنوان بخشی از پرسش و پاسخ فوق الذکر پاسخ داده شد، و به مدرس ها و بازیکنان ایده بهتری در مورد آنچه که در آینده باید انتظار داشته باشند، می دهد.
پس از اینکه انویدیا پیشرفتهای مبتنی بر RTX خود در TES 3: Morrowind را بهصورت بلادرنگ به نمایش گذاشت و قول داد که موددرها را با تمام ابزارهای لازم برای تحقق چنین پروژههایی توانمند کند، بحثهای زیادی پیرامون شیوهی خاص این ظاهرا وجود داشت. کار به یاد ماندنی به پایان رسید اکنون، با جلسه پرسش و پاسخ Nexus Mods که به طور خاص درباره RTX Remix بحث میکند، تعدادی از مهندسان خود انویدیا پاسخهای عمیقی به سؤالات موددرها در مورد نحوه عملکرد کل سیستم ارائه کردهاند.
یکی از مهندسان انویدیا میگوید: «برای اینکه RTX Remix کار کند، باید بتوانیم هر کاری را که بازی اصلی انجام میدهد درک، تجزیه و دوباره ایجاد کنیم.» به همین دلیل است که عناوین خط لوله تابع ثابت مانند Morrowind کاندیدهای مناسبی برای کارکردن موددرها هستند. از سوی دیگر، نسخه بازسازیشده RTX پورتال، نمونهای از رویکردی است که انویدیا با بازیهای ویدیویی کمی جدیدتر در پیش گرفته است. انویدیا میگوید: «از آنجایی که بازیها شروع به تکیه بر سایهزنان میکنند، گرفتن دقیق دادههای سبک، اطلاعات بافت و مدلهای دارایی سختتر میشود.
در واقع، این بدان معناست که اولین تکرار RTX Remix فقط برای تعداد محدودی از بازیهای قدیمی مفید خواهد بود. با این حال، جلسه پرسش و پاسخ نشان میدهد که مهندسان انویدیا ممکن است به دنبال راههایی برای گسترش عملکرد Remix در آینده باشند و به طور بالقوه ویژگیهایی را معرفی کنند که به اندازه پیادهسازی DLSS 3.0 Cyberpunk 2077 چشمگیر هستند. بنابراین، این مجموعه جدید از ابزارها می تواند با گذشت زمان جالب تر شود.
RTX Remix قرار است در اوایل سال 2023 راه اندازی شود، اما Docket انویدیا تا آن زمان خالی مانده است. در حالی که ارتقای عملکرد باورنکردنی RTX 4090 پس از افشای اولیه آن، خبرساز شده است، “رونمایی” از مدل 12 گیگابایتی RTX 4080 اخیراً توجهات را به خود جلب کرده است.
نظرات