کشف ۶۷ دستگاه خودرو سرقتی در بوشهر

آذر 30, 1400
133 بازدید

ایسنا/بوشهر رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر از کشف ۶۷ دستگاه خودرو مسروقه از ابتدای سال جاری تا کنون  در استان  خبر داد. سرهنگ کارآگاه جوشن سهرابی اظهار کرد: با تلاش کارآگاهان و افسران تحقیق اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان و مشارکت و همکاری دوایر تجسس و سایر پلیس‌های تخصصی در طول سال جاری با […]

کشف ۶۷ دستگاه خودرو سرقتی در بوشهر

ایسنا/بوشهر رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر از کشف ۶۷ دستگاه خودرو مسروقه از ابتدای سال جاری تا کنون  در استان  خبر داد.

سرهنگ کارآگاه جوشن سهرابی اظهار کرد: با تلاش کارآگاهان و افسران تحقیق اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان و مشارکت و همکاری دوایر تجسس و سایر پلیس‌های تخصصی در طول سال جاری با شناسایی و دستگیری تعداد ۴۴ نفر سارق، تعداد ۶۷ دستگاه خودرو مسروقه کشف و به افراد مالباخته مسترد شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، این مقام انتظامی استان اضافه کرد: هر چند وقوع این سرقت مهم امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال، افزایش ندارد لذا انتظار می رود شهروندان با افزایش مراقبت و نگهداری از خودروهای شخصی، خودداری از رها کردن و پارک در خیابان‌ها و معابر، استفاده از تجهیزات ایمنی مناسب، استفاده از پارکینگ و نصب دوربین مراقبتی در پارکینگ‌های مشاع و کنترل رفت و آمدها در پارکینگ های مشاع، پلیس را در کنترل و مهار این سرقت مهم یاری دهند. این تلاش ها باجدیت بیشتر برای خدمت به مردم شریف استان ادامه دارد.

منبع: ايسنا

برچسب‌ها:, , , , , , , , , ,