دانلود زیرنویس سریال Once Upon a Small Town 2022 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس سریال Once Upon a Small Town 2022 – بلو سابتايتل
شهریور 16, 1401
423 بازدید

دانلود زیرنویس سریال Once Upon a Small Town 2022 روزی روزگاری شهر کوچک یک مجموعه تلویزیونی جاری کره جنوبی به کارگردانی کوون سوک جانگ و با بازی پارک سو یونگ، چو یانگ وو، جونگ سوک یونگ و باک سونگ چول است. این مجموعه اصلی KakaoTV که برگرفته از یک رمان وب از پارک ها-مین است،  […]

دانلود زیرنویس سریال Once Upon a Small Town 2022 روزی روزگاری شهر کوچک یک مجموعه تلویزیونی جاری کره جنوبی به کارگردانی کوون سوک جانگ و با بازی پارک سو یونگ، چو یانگ وو، جونگ سوک یونگ و باک سونگ چول است. این مجموعه اصلی KakaoTV که برگرفته از یک رمان وب از پارک ها-مین است،  یک کمدی عاشقانه است که دامپزشک سئولی، هان جی یول را به تصویر می کشد که به طور غیرمنتظره ای به دهکده ای روستایی پرتاب می شود و با افسر پلیس محلی آن جا یونگ ملاقات می کند. قسمت اول در 5 سپتامبر 2022 در KakaoTV منتشر شد و یک قسمت جدید هر دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه ساعت 19:00 (KST) به مدت چهار هفته دنبال می‌شود. همچنین برای پخش در مناطق انتخاب شده در Netflix در دسترس است.

Once Upon a Small Town (TV Series 2022– ) - IMDb

هان جی یول، دامپزشکی از سئول، برخلاف میل خود به روستای هدونگ نقل مکان می کند. در اینجا او با یک پلیس زن، Ahn Ja-young، یک شهروند با راز دوستانه و یک “مرد هسته ای” محلی، لی سانگ هیون آشنا می شود. هان جی یول در خواب می بیند که هر چه زودتر از دهکده هدونگ فرار کند.

Once Upon a Small Town | Official Trailer | Netflix [ENG SUB] - YouTube

در ابتدا به چوی سو یونگ و جانگ کیون سوک در اوت 2021 نقش های اصلی سریال پیشنهاد شد. بعداً در سپتامبر 2021، گزارش شد که کار نکرد. در می 2022، چو یانگ وو در نقش هان جی یول، دامپزشک بومی سئول، و پارک سو یونگ در نقش آهن جا یونگ، افسر پلیس محلی به عنوان بازیگران اصلی سریال تایید شدند. Baek Seong-cheol بعداً در ماه مه در نقش لی سانگ هیون، یک کشاورز جوان خوش تیپ به بازیگران پیوست.

When are new episodes of Once Upon a Small Town released on Netflix?

از آنجایی که سریال در محیط روستایی با حضور حیوانات تصویربرداری شد، تیم سازنده با مشاوره دامپزشکان از مراحل نگارش فیلمنامه تا فیلمبرداری واقعی، محیطی امن را ایجاد کردند. کل فیلمبرداری که در آن حیوانات حضور داشتند با حضور دامپزشک و مربی حرفه ای انجام شد. تیم تولید فاش کرد: “تمامی وسایلی که با حیوانات در تماس هستند مخصوصاً از سیلیکون ساخته شده اند تا ایمنی را تضمین کنند و هر چیزی که می تواند مضر باشد تا حد امکان حذف شده است.”

برچسب‌ها:, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,