چگونه در سال 2023 بک لینک های با کیفیت بالا دریافت کنیم؟

چگونه در سال 2023 بک لینک های با کیفیت بالا دریافت کنیم؟
خرداد 25, 1402
113 بازدید

  صعود به قله گوگل یک چالش است. برای انجام این کار، باید بیش از 200 فاکتور رتبه‌بندی غول جستجو، از جمله فاکتورهای مربوط به بک لینک‌ها را برآورده کنید. این پیوندهای خارجی نحوه اعتماد وب سایت ها به برند شما است. مهمتر از آن، بک لینک های کلاه سفید به گوگل این امکان را […]

 

صعود به قله گوگل یک چالش است. برای انجام این کار، باید بیش از 200 فاکتور رتبه‌بندی غول جستجو، از جمله فاکتورهای مربوط به بک لینک‌ها را برآورده کنید. این پیوندهای خارجی نحوه اعتماد وب سایت ها به برند شما است. مهمتر از آن، بک لینک های کلاه سفید به گوگل این امکان را می دهند که شما یک منبع قابل اعتماد دارید.

با این حال، به دست آوردن بک لینک های با کیفیت بالا یک شبه اتفاق نمی افتد. نیازمند زمان و تلاش است. اما چگونه می توان بک لینک خوب ساخت؟ به خواندن استراتژی های بک لینک مفید برای هدایت ترافیک ارگانیک و افزایش رتبه جستجوی شما در سال 2023 ادامه دهید.

 

چرا بک لینک ها مهم هستند؟

ما اشاره کرده ایم که بک لینک دادن به این معنی است که وب سایت ها شما را به عنوان یک منبع قابل اعتماد می بینند. این یک دستاورد سخت برای به دست آوردن است، اما برای عملکرد بهتر سئو بسیار مهم است. با این حال، بک لینک های با کیفیت فراتر از کمک به شما در بهبود رتبه بندی جستجو و دسترسی به افراد بیشتری به صورت آنلاین هستند.

 

استراتژی‌های لینک‌سازی روابط بین برند شما و وب‌سایت‌هایی را که به آن استناد می‌کند، نشان می‌دهد. آنها همچنین به خوانندگان یادآوری می کنند که انسان ها محتوایی را که می بینند ارائه می دهند و نشان می دهند که سایت شما چگونه به رشد دیگران کمک می کند. در نهایت، بازدیدکنندگان سایت شما می توانند بهترین پاسخ را برای سوالات خود با بک لینک به دست آورند.

 

چه چیزی یک بک لینک خوب را می سازد؟

در حالی که بک لینک ها می توانند به موفقیت سئو کمک کنند، برخی از آنها می توانند کیفیت پایینی داشته باشند. بنابراین، ارزیابی اینکه آیا پیوندهایی که دریافت می‌کنید یا می‌سازید ثابت می‌کنند که قابل اعتماد هستید یا خیر، مهم است.

 

چگونه بک لینک های با کیفیت بالا بسازید؟

آیا آماده کسب بک لینک های خوب هستید؟ در اینجا برخی از استراتژی های بک لینک وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

 

فرصت های وبلاگ نویسی مهمان را در نظر بگیرید

وبلاگ نویسی مهمان شامل پیوند دادن به محتوای اصلی متمرکز بر موضوعات خاص است. این به شما کمک می کند پروفایل بک لینک خود را به صورت ارگانیک بسازید.

 

بسیاری از وب سایت ها پست های وبلاگ مهمان را در مورد موضوعات جدید می پذیرند و به اشتراک می گذارند. علاوه بر این، آنها به جای نوشتن و بارگذاری، این مقالات را فقط منتشر می کنند.

 

اگر به وبلاگ نویسی مهمان فکر می کنید، وب سایت هایی را با این فرصت پیدا کنید. این صفحات باید صنعت، محصولات یا خدمات شما را پوشش دهند و دارای اعتبار دامنه بالاتری باشند که به افزایش رتبه جستجوی آنها کمک می کند.

 

دریافت لینک های تامین کننده

همچنین می‌توانید از کسب‌وکارهایی که به آنها خدمات می‌دهید بپرسید که آیا می‌توانند به وب‌سایت شما پیوند دهند. آنها ممکن است درخواست شما را قبول کنند زیرا شما قبلاً با آنها کار می کنید. به عنوان مثال، بسیاری از شرکت ها شرکای خود را در یک صفحه اختصاصی نشان می دهند. این می تواند شانس شما برای کسب بک لینک های خوب باشد.

 

با سایر برندها و اینفلوئنسرها کار کنید

برای این استراتژی بک لینک بعدی، شریک شما باید یک وبلاگ یا تأثیرگذار در صنعت شما باشد. با شریک احتمالی خود تماس بگیرید، سپس از آنها بپرسید که آیا می توانند از محصول یا خدمات شما استفاده کنند و آن را بررسی کنید.

اینفلوئنسرهای ماکرو همچنین می توانند به شما در کسب بک لینک کمک کنند. شما می توانید برای بررسی ابزار یا خدمات شما به آنها پول پرداخت کنید و در ازای آن لینک دریافت کنید. یا، به شریک خود یک پیوند وابسته بدهید که برای او پورسانت دریافت کند. وبلاگ یا اینفلوئنسر تنها زمانی کمیسیون را دریافت می کند که کاربران بر روی پیوند وابسته شما کلیک کنند یا کالا یا خدماتی را خریداری کنند.

 

دارایی های قابل پیوند تولید کنید

دو مرحله برای کسب بک لینک با این دارایی های محتوا وجود دارد.

 

صفحاتی با کیفیت بالا ایجاد کنید که به طور طبیعی بک لینک ها را جذب کنند.

از ناشران مربوطه بخواهید که به این صفحات استناد کنند.

دارایی های قابل پیوند شما شامل تحقیقات اصلی، راهنماهای جامع و طولانی، اینفوگرافیک، تصاویر بصری یا سایر محتوای ارزشمند است. آنها باید دقیق، جذاب و دقیق باشند تا کاربران به شما پیوند دهند. علاوه بر این، وب سایت ها باید به طور طبیعی از آنها استفاده کنند.

 

پیوندهای متنی را بدست آورید

در حین جستجوی بک لینک، ممکن است مقالاتی با منابع اضافی پیدا کنید. وب‌سایت‌ها می‌توانند این بخش‌های محتوا را که پیوندهای متنی نامیده می‌شوند، در متن لنگر یا بخش «بیشتر بخوانید» پیوند دهند.

 

یافتن سایت مناسب برای مراجعه به شما کمک می کند پیوندهای متنی کسب کنید. فقط باید مقالات مرتبط را با بخش «بیشتر بخوانید» پیدا کنید.

 

در اینجا یک مثال آورده شده است: شما می خواهید به پست های وبلاگ در مورد روند بازاریابی پیوند دهید. این عبارت جستجوی گوگل باید نتایج مرتبط را به شما نشان دهد.

 

بعد، به نویسنده بگویید که چرا باید محتوای شما را به نمایش بگذارد. آنها را با یک صفحه بخاری قانع کننده (متن استاندارد، قابل استفاده مجدد) و یک ایمیل شخصی سازی شده به دست آورید.

 

لینک سازی صفحه منبع را انجام دهید

برخی از وب سایت ها ممکن است دارای صفحات منبعی باشند که به سایت های دیگر اشاره می کنند. کاربرانی که لینک های شما را در این صفحات قرار می دهند به وب سایت های خود کمک می کنند تا رتبه های بالاتری کسب کنند.

 

اگر محتوای مناسبی برای صفحات منبع دارید، فوراً با نویسندگان آنها تماس بگیرید. از این عبارت های جستجو برای یافتن صفحات منبع در جایگاه خود استفاده کنید.

 

با این حال، ممکن است صفحاتی را بدون “منبع” در متن آنها بیابید. در این مورد، عبارت‌های حاوی «بهترین سایت‌ها»، «بهترین وبلاگ‌ها»، «جوایز وبلاگ» یا «مکان‌هایی برای یادگیری» را تایپ کنید. صفحاتی را که پیدا کردید دریافت کنید، سپس ایمیل های شخصی سازی شده برای نویسندگان بنویسید. می‌توانید ایمیل‌های «احساس‌کننده» ارسال کنید تا تعیین کنید که آیا شخص پیشنهاد ایجاد پیوند شما را قبل از ارائه پیوندهای خاص می‌پذیرد یا خیر.

 

منبعی برای ناشران دیگر شوید

تخصص و داده های منحصر به فرد شما می تواند شما را به منبعی برای وبلاگ نویسان و روزنامه نگاران دیگر تبدیل کند. به شما بک لینک های معتبر می دهد، برند شما را به افراد بیشتری معرفی می کند و ترافیک وب سایت شما را افزایش می دهد.

 

حال، چگونه می‌توان به منبع متخصص ناشر تبدیل شد؟ HARO (Help A Reporter Out) نقطه شروع شماست. این شما را با وبلاگ نویسان و روزنامه نگارانی که به دنبال مشارکت کنندگان برای مقالات خود هستند، مرتبط می کند.

 

وقتی در HARO مشترک می‌شوید، ایمیل‌های روزانه حاوی پرسش‌هایی از نویسندگان خاص دریافت خواهید کرد. بهترین ها را انتخاب کنید و از طریق ایمیل به آنها پاسخ دهید. اما شما باید سریع پاسخ دهید زیرا کارشناسان با پاسخ های خود صندوق های ورودی نویسندگان را پر می کنند. به علاوه، ناشران ممکن است پاسخ شما را انتخاب کنند و پس از انتشار مقاله به شما ایمیل بزنند.

 

لینک های شکسته را پیدا کنید

این استراتژی بعدی ساده است: پیوندهای شکسته را در وب سایت های مرتبط با صنعت پیدا کنید و از مدیران وب بخواهید که آنها را با منابع قابل پیوند شما جایگزین کنند.

 

همه در لینک بیلدینگ شکسته برنده می شوند. مدیر وب سایت یک لینک شکسته را تغییر می دهد و یک بک لینک برای شما به ارمغان می آورد. اگر به دنبال این استراتژی بک لینک هستید، دو گزینه دارید.

 

  1. وب سایت هایی با لینک های خراب پیدا کنید و بهترین منابع را برای جایگزینی آنها انتخاب کنید.

 

  1. صفحه ای با خطای 404 (یافت نشد) را دوباره ایجاد کنید یا آن را بهتر و مرتبط تر کنید. سپس با همه کسانی که محتوای اصلی را ذکر کرده اند تماس بگیرید.

 

محتوای به روز شده را منتشر کنید

آیا محتوایی دارید که نیاز به به روز رسانی دارد؟ تعداد بک لینک های آن را بررسی کنید. به احتمال زیاد، بسیاری از ناشران به این قطعه استناد کرده اند، به این معنی که شما طلا بدست آورده اید. محتوای قدیمی خود را بردارید و داده های مرتبط بیشتری اضافه کنید، سپس آن را برای وبلاگ نویسان یا روزنامه نگارانی که به آن استناد کرده اند ارسال کنید.

 

بک لینک ها یا به اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی می توانند روزها یا هفته ها پس از انتشار محتوای به روز شوند. اما مزایا به همین جا ختم نمی شود. برخی از ناشران ممکن است با شما در پروژه هایی همکاری کنند که روابط خوبی با برند و ترافیک وب سایت شما ایجاد می کند.

 

توسعه و ارائه ابزارهای رایگان

ساخت ابزارهای رایگان یکی دیگر از راه های موثر برای به دست آوردن بک لینک و سرنخ های جدید است. با این مراحل شروع به ارائه آنها کنید.

 

  1. تحقیق در مورد کلمات کلیدی انجام دهید و به نتایج مربوط به «الگوها»، «ابزارها» یا «مولدها» در جایگاه خود نگاه کنید.

  2. ابزارهایی را با 10 نتیجه جستجوی برتر برای این کلمات کلیدی شناسایی کنید.

  3. بررسی کنید کدام ابزار بیشترین بک لینک را دریافت می کند.

  4. یک ابزار مشابه و در عین حال بهتر ایجاد کنید. می توانید طراحی بهتر، گزینه های قابل تنظیم بیشتر یا سایر ویژگی های منحصر به فرد را به آن بدهید.

 

از دایرکتوری ها استفاده کنید

اگر دنبال بک لینک های با کیفیت و سئوی محلی بهتر هستید، به دایرکتوری های محلی مراجعه کنید. برای دریافت بک لینک خوب می توانید به دایرکتوری های محبوب مانند Google My Business (اکنون نمایه کسب و کار گوگل)، Yelp و TripAdvisor مراجعه کنید. همچنین، بسیاری از دایرکتوری های آنلاین عمومی و تخصصی می توانند شما را به سمت موفقیت در سئو سوق دهند.

 

اهرم روابط عمومی

یک طرح روابط عمومی می تواند شما را به عنوان یک منبع صنعت قابل توجه و قابل اعتماد معرفی کند. به علاوه، می تواند به شما در ساختن پروفایل بک لینک کمک کند. اگر قبلاً در حال انتشار بیانیه های مطبوعاتی هستید، این مطالب به شما امکان می دهند حداقل یک بار به سایت خود پیوند دهید.

روابط عمومی همچنین می تواند شما را در زمینه کاری خود متخصص کند. به اشتراک گذاری منظم بینش های مفید و مرتبط، قدرت شما را افزایش می دهد.

 

در نهایت، تبلیغ محتوا در رسانه های اجتماعی روابط عمومی خوبی است. افراد می توانند محتوای شما را در صورت مفید بودن به اشتراک بگذارند و به شما بک لینک بیشتری بدهند.

 

ارائه گواهینامه

نظرات و نظرات به مشتریان کمک می کند تا تصمیم بگیرند که آیا محصول یا خدماتی را بخرند. اما آنها همچنین می توانند یک استراتژی بک لینک مفید باشند. در یک پست وبلاگ، موارد یا خدمات مورد علاقه خود را ذکر کنید، سپس به صاحبان سایت اطلاع دهید. این دو مرحله می تواند برای شما یک بک لینک یا یک فریاد در رسانه های اجتماعی ایجاد کند.