پرفروش‌ترین لاستیک‌های خارجی در بازار ایران

پرفروش‌ترین لاستیک‌های خارجی در بازار ایران
اسفند 17, 1402
48 بازدید

لاستیک یا تایر، یکی از مهم‌ترین اجزای خودروست که عملکرد آن بر روی امنیت و ایمنی خودرو و سر نشینان، عملکرد صحیح خودرو و البته مصرف بهینه سوخت تاثیر بسزایی دارد. اهمیت و نقش لاستیک‌ها در سلامت سرنشینان و رانندگی مطمئن و آسان، باعث شده تا انتخاب و خرید لاستیک به یکی از مهم‌ترین تصمیم‌های رانندگان تبدیل […]

لاستیک یا تایر، یکی از مهم‌ترین اجزای خودروست که عملکرد آن بر روی امنیت و ایمنی خودرو و سر نشینان، عملکرد صحیح خودرو و البته مصرف بهینه سوخت تاثیر بسزایی دارد. اهمیت و نقش لاستیک‌ها در سلامت سرنشینان و رانندگی مطمئن و آسان، باعث شده تا انتخاب و خرید لاستیک به یکی از مهم‌ترین تصمیم‌های رانندگان تبدیل شود. شاید با وجود آشفتگی و تنوع بالایی که در بازار لوازم جانبی خودرو وجود دارد، پیدا کردن بهترین لاستیک خارجی کمی دشوار باشد اما می‌خواهیم در این مطلب سه تا از پرفروش‌ترین برندهای تایر خارجی را به شما معرفی کنیم.

لاستیک نکسن، دانلوپ و مکسس که موضوع اصلی بحث ما در این مقاله هستند، در حال حاضر سه برند پرفروش و قیمت مناسب بازار تایر شناخته می‌شوند که در ادامه دلیل محبوبیت این تایرها را خواهیم دانست.

معرفی 3 برند پر فروش لاستیک در ایران

بله، همانطور که اشاره شد، لاستیک دانلوپ، مکسس و نکسن سه برند پرفروش تایر در بازار لاستیک در ایران هستند.

لاستیک نکسن که متعلق به کشور کره جنوبی می‌باشد از معتبرترین کمپانی‌های ساخت تایر در دنیا به حساب می‌آید. کارخانه نکسن از سال 1942 در زمینه تولید تایر فعال است و مدل‌های بسیار متنوع تایر را برای تمامی خودروی سواری طراحی کرده است. تایرهای تولیدی این شرکت کره‌ای به 120 کشور در سراسر دنیا صادر می‌شوند.

لاستیک مکسس که در اصل از یک شرکت چینی به حساب می‌آید در سال 1968 تاسیس شد. تایرهای مکسس در کشورهای مختلفی اعم از چین، تایوان، ویتنام، مالزی و تایلند تولید شده و در بیش از 170 کشور به فروش می‌رسند.

لاستیک دانلوپ، که ریشه‌ای ایرلندی دارد برای نخستین بار در سال 1890 در دوبلین تاسیس شد. بیش از یک قرن است که تایرهای دانلوپ طراحی، تولید و به کشورهای بسیاری صادر می‌شوند.

در ادامه بیشتر در خصوص هر یک از تایرهای این برندها صحبت خواهیم کرد و دلایل محبوبیتشان در سطح دنیا را بررسی می‌کنیم.

قیمت انواع تایر نکسن اصل

انواع لاستیک نکسن

این کمپانی مجموعه‌ای از تایرهای متنوعی را تولید می‌کند. برخی از مدل‌های محبوب لاستیک نکسن عبارت‌اند از:

NS-20: یک تایر عمومی با عملکرد خوب در شرایط خشک و مرطوب.

N’Blue HD Plus: مناسب برای خودروهای کوچک و متوسط با عملکرد خوب در مصرف سوخت.

N’Fera SU1: تایرهای ورزشی با عملکرد بالا در جاده‌های خشک و مرطوب.

Roadian HP: تایرهای سه فصل با عملکرد مناسب در شرایط مختلف آب و هوا.

مزایای نکسن تایر

شرکت کره‌ای نکسن در ساخت تایر، از مواد و متریالی مرغوب استفاده می‌کند. این تایرها از آخرین تکنولوژی روز دنیا بهره می‌برند و تنوع بالایی در مدل و طرح عاج دارند. تنوع بالای تایر نکسن سبب شده تا متناسب با نیاز هر مصرف کننده، تایری خاص داشته باشد. برخی از مزایای لاستیک‌های نکسن به شرح زیر می‌باشند.

طول عمر بالا: لاستیک نکسن دارای دوام و ماندگاری بسیار خوبی است، بنابراین با خرید آن، در هزینه‌ها نیز صرفه‌جویی خواهید کرد.

چسبندگی مناسب با سطح جاده: این ویژگی موجب کنترل پذیری بهتر تایر می‌شود و در زمان شتاب و ترمزگیری، عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان می‌دهد.

انعطاف پذیری بالا: لاستیک نکسن در برخورد با دست اندازها ضربات وارده را به خودرو کاهش می‌دهد.

با توجه به گزینه‌های پیش‌رو در طراحی و کیفیت لاستیک نکسن، خرید این لاستیک در شرایط آب‌وهوایی ایران می‌تواند یک خرید تضمین‌شده و به‌صرفه باشد.

انواع لاستیک دانلوپ

شرکت دانلوپ لاستیک‌های سواری متنوعی را به بازار عرضه کرده است تا این لاستیک‌ها بتوانند نیاز هر مصرف کننده‌ای را در شرایط مختلف جاده‌ای برطرف سازند.

لاستیک‌های تابستانه دانلوپ: مناسب برای فصل تابستان و شرایط خشک و گرم

لاستیک‌های زمستانه دانلوپ: طراحی شده برای عملکرد عالی در شرایط برف و یخ.

لاستیک‌های چهار فصل دانلوپ: تایرهایی که در تمام فصول سال قابل استفاده هستند و عملکرد خوبی در شرایط مختلف دارند.

لاستیک‌های نامبرده شده سه دسته کلی از تایرهای دانلوپ هستند که می‌توانید برای خرید نوع مناسب آنها اقدام کنید. و اما مزایای این لاستیک‌ها چیست؟

  • صدای کم
  • طول عمر و دوام بالا
  • مصرف سوخت بهینه
  • چسبندگی مناسب با سطح جاده
  • انعطاف‌پذیری کافی

قیمت تایر دانلوپ اورجینال

انواع لاستیک مکسس

مکسس به عنوان دهمین تولید کننده برتر تایر در جهان، لاستیک‌های متنوعی را تولید و به 180 کشور در سراسر دنیا صادر می‌کند. این لاستیک‌ها شامل موارد زیر می‌شوند.

  • لاستیک سواری
  • لاستیک سواری شاسی بلند
  • لاستیک آفرود و نیمه آفرود
  • لاستیک کامیون و اتوبوس
  • لاستیک وانت و کامیونت
  • لاستیک صنعتی
  • لاستیک کارتینگ
  • لاستیک مسابقه‌ای

قیمت انواع مکسس تایر اصل

مزایای لاستیک مکسس

لاستیک‌های مکسس نیز همچون دو تولید کننده برتر دیگر، از مزایایی برخوردار بوده که جزو پرفروش‌ترین تایرها قرار گرفته است. تعدادی از مزیت‌هایی که به تایر مکسس اطلاق می‌شوند شامل موارد زیر هستند.

  • ساخته شده از به‌روزترین تکنولوژی
  • متشکل از متریال با کیفیت
  • با دوام و عمر طولانی
  • عملکرد عالی در برابر سایش
  • پایداری و تعادل در رانندگی
  • کاهش صدای خودرو
  • مقاوم در برابر شرایط آب و هوایی نامساعد

از کجا بهترین لاستیک‌های خارجی را بخریم؟

حالا که حرف از بهترین لاستیک‌های خارجی است می‌خواهیم یک فروشگاه معتبر را برای خرید انواع لاستیک خارجی به شما معرفی کنیم. فروشگاه اینترنتی یدک لند مرجعی مطمئن برای خرید لاستیک‌های اصل و اورجینال است. این فروشگاه با سال‌ها سابقه در زمینه فروش انواع قطعات یدکی خودرو توانسته اعتماد مشتریان بسیاری را به خود جلب کند.

در این فروشگاه می‌توانید بهترین مدل‌های لاستیک نکسن، مکسس و دانلوپ را مشاهده و با بهترین قیمت خریداری کنید. در ضمن این فروشگاه مرجعی خوب برای خرید لنت ترمز،َ شمع خودرو، باتری، روغن و سایر لوازم مصرفی خودروست.

به سایت yadakland.com مراجعه کرده و کلکسیونی از بهترین لوازم مصرفی خودرو مشاهده و با قیمت استثنایی خریداری کنید.