دانلود زیرنویس فیلم Brahmastra Part One: Shiva 2022 – بلو سابتايتل

آبان 14, 1401
37 بازدید

دانلود زیرنویس فیلم Brahmastra Part One: Shiva 2022 زیرنویس فیلم هندی برهماسترا: قسمت اول – شیوا یک فیلم اکشن ماجراجویی فانتزی هندی زبان است که در سال ۲۰۲۲ منتشر شد به نویسندگی و کارگردانی Ayan Mukerji. این فیلم توسط کاران جوهر، آپوروا مهتا، نامیت مالهوترا و موکرجی (در اولین تولید خود) – تحت شرکت های […]

دانلود زیرنویس فیلم Brahmastra Part One: Shiva 2022 زیرنویس فیلم هندی برهماسترا: قسمت اول – شیوا یک فیلم اکشن ماجراجویی فانتزی هندی زبان است که در سال ۲۰۲۲ منتشر شد به نویسندگی و کارگردانی Ayan Mukerji. این فیلم توسط کاران جوهر، آپوروا مهتا، نامیت مالهوترا و موکرجی (در اولین تولید خود) – تحت شرکت های تولید Dharma Productions، Starlight Pictures، و Prime Focus در همکاری با Star Studios، همراه با Ranbir Kapoor و Marijke DeSouza تهیه می شود. این فیلم به عنوان اولین قسمت از یک سه گانه برنامه ریزی شده عمل می کند که خود برنامه ریزی شده است تا بخشی از یک جهان سینمایی با عنوان Astraverse باشد. آمیتاب باچان، رانبیر کاپور، آلیا بات، مونی روی و ناگارجونا آکیننی بازیگران این فیلم هستند. این فیلم با الهام از داستان‌های اساطیر هندو، شیوا، یتیمی با قدرت‌های پیروکینتیک را دنبال می‌کند که متوجه می‌شود او یک آسترا است، سلاحی با انرژی عظیم. او تلاش می‌کند تا از افتادن قوی‌ترین آستراها، برهماسترا، به دست نیروهای تاریکی که با او سابقه مشترک دارند، جلوگیری کند.

براي دانلود زيرنويس اينجا کليک کنيد

دانلود زیرنویس فیلم Brahmastra Part One: Shiva 2022 - بلو سابتايتل

زیرنویس فیلم Brahmastra Part One: Shiva 2022 این فیلم اولین بار توسط موکرجی در سال 2011 طراحی شد و عناصر اصلی آن الهام گرفته از تاریخ هند و داستان هایی بود که او در دوران کودکی خود شنید. توسعه آن برای اولین بار در ژوئیه 2014 با انتشار برنامه ریزی شده برای سال 2016 فاش شد، اما اعلام رسمی آن توسط جوهر تنها در اکتبر 2017 خواهد رسید. در ابتدا با نام اژدها، این اعلامیه همچنین نشان داد که نام فیلم برهماسترا و دو دنباله خواهد بود. عکاسی اصلی به مدت پنج سال از فوریه 2018 تا مارس 2022، با مکان های فیلمبرداری از جمله بلغارستان، لندن، شهر نیویورک، ادینبورگ، تایلند، مانالی، بمبئی و بنارس به طول انجامید. تولید و اکران این فیلم بارها به تعویق افتاد، ابتدا به دلیل تاخیر در تولید و محدودیت های پولی و بعداً به دلیل همه گیری COVID-19. موسیقی متن فیلم توسط سایمون فرانگلن ساخته شده است، در حالی که موسیقی متن توسط پریتام ساخته شده و آمیتاب بهتاچاریا نوشته است.

دانلود زیرنویس فیلم برهماسترا: قسمت اول – شیوا 2022 در 9 سپتامبر 2022 در قالب های استاندارد، 3D، IMAX 3D و 4DX 3D توسط Star Studios در هند، 20th Century Studios در آمریکای شمالی، و توسط Walt Disney Studios Motion Pictures در سراسر جهان به نمایش درآمد. این اولین محصولی است که با نام Star Studios[d] پس از خرید فاکس قرن بیست و یکم توسط دیزنی منتشر شد. این فیلم با نقدهای متفاوت تا مثبت همراه با تحسین برای جلوه‌های بصری، امتیاز و سکانس‌های اکشن دریافت کرد، در حالی که انتقادها بیشتر متوجه داستان، نویسندگی، دیالوگ‌ها و اجراها بود. این فیلم بیش از 431 کرور روپیه (54 میلیون دلار آمریکا) در سراسر جهان فروش داشته است و در نهایت آن را به پرفروش‌ترین فیلم هندی سال 2022، پنجمین فیلم هندی پرفروش سال 2022 و بیست و یکمین فیلم هندی پرفروش تمام دوران تبدیل کرده است. دو دنباله به طور همزمان در حال ساخت هستند و یک اسپین آف نیز در حال بررسی است.

زیرنویس فیلم Brahmastra Part One: Shiva 2022 - بلو سابتايتل

زیرنویس Brahmastra Part One: Shiva 2022 در هند باستان، گروهی از حکیمان در هیمالیا با انرژی براهم شاکتی برخورد می‌کنند که سلاح‌های آسمانی بسیاری به نام آسترا تولید می‌کند. قوی ترین در میان آنها، برهماسترا، ظرفیت تخریب جهان را دارد. حکیمان از آستراهای مربوطه خود برای رام کردن برهماسترای ناپایدار استفاده می کنند و به برهمانش تبدیل می شوند، جامعه ای مخفی برای محافظت از جهان در برابر قدرت های آستراها.

در بمبئی کنونی، شیوا، یک دیسک‌جوکی، در نگاه اول عاشق ایشا چاترجی، ساکن لندن می‌شود که برای جشنواره دورگا پوجا در پانل پدربزرگش به هند سفر کرده است. به زودی، ایشا متقابلاً و احساسات خود را نسبت به شیوا ابراز می کند. شیوا به او می گوید که او یتیمی است که هرگز پدرش را نشناخت و مادرش در کودکی در آتش سوزی جان باخت. در همین حال، در دهلی، دانشمند و عضو برهمانش، موهان بهارگاو، توسط زور و رافتار به خاطر قطعه ای از برهماسترا که از او محافظت می کند مورد حمله قرار می گیرد. موهان با استفاده از واناراسترا مبارزه می‌کند، اما در نهایت توسط جونون که برای Dev مرموز کار می‌کند، تسلیم می‌شود. موهان در اختیار جونون فاش می کند که دومین قطعه برهماسترا توسط هنرمند و باستان شناس به نام آنیش شتی در کاشی محافظت می شود. موهان قبل از اینکه بتواند مکان فعلی و گورو برهمانش (اشرام) را فاش کند، خود را از بالکن بیرون می اندازد.

زیرنویس فیلم برهماسترا: قسمت اول – شیوا 2022 شیوا تصویری از برخورد موهان با جونون دارد. او و ایشا به سمت کاشی می روند تا به آنیش هشدار دهند، اما رافتار که اکنون واناراسترای موهان را در اختیار دارد، حرف آنها را قطع می کند. آنیش با استفاده از Nandi Astra قبل از فرار با شیوا و ایشا او را شکست می دهد. هنگام رفتن به هیماچال پرادش، جایی که آشرام در آن قرار دارد، توسط جونون و زور در یک کامیون تعقیب می شوند. آنیش قطعه دوم برهماسترا را به شیوا می دهد و می ماند تا با جونون و زور بجنگد تا کشته شود. شیوا و ایشا توسط رافتار به آشرام تعقیب می‌شوند، جایی که شیوا پس از تلاش برای کشتن ایشا، او را با استفاده از اگنیاسترا می‌کشد. در آشرام، آنها در مورد آستراهای دیگر می آموزند و شیوا مجبور می شود توسط گورو راگو برای اطلاعات در مورد والدینش به برهمانش بپیوندد. او با رانی، راوینا، شر و تنزینگ که همگی توسط راگو در مورد نحوه استفاده از آستراهای مربوطه خود آموزش دیده اند، ملاقات می کند و شیوا نیز کنترل آتش را به دست می آورد. همانطور که جونون به آنها نزدیکتر می شود، راگو نشان می دهد که شیوا پسر اعضای سابق برهمانش، دیو و آمریتا است. Dev در واقع برهماسترا را از خواب بیدار کرد زیرا او تنها کسی بود که قادر بود چندین آستر را همزمان کنترل کند.

زیرنویس Brahmastra Part One: Shiva 2022 - بلو سابتايتل

زیرنویس برهماسترا: قسمت اول – شیوا 2022 آمریتا (باردار فرزند دیو) که از جالاسترا استفاده می‌کرد، او را در نبردی در جزیره‌ای دورافتاده شکست داد و ظاهراً هر دوی آنها در نبرد از بین رفتند. قایق آمریتا با دو قطعه شکسته برهماسترا در خرابه های نبرد پیدا شد که از جزیره بازگردانده شد. قطعات برهماسترا هم به موهان و هم به آنیش داده شد. اعتقاد بر این بود که قطعه سوم گم شده است، راگو و شیوا به این نتیجه رسیدند که هر دو از نبرد جان سالم به در برده اند. سومین قطعه برهماسترا در مایاسترای آمریتا است که به شکل صدف حلزونی پنهان شده است که راگو با ریختن خون شیوا روی حلزون آن را آزاد می کند. جونون و ارتشش برای برهماسترا به آشرام می رسند و همه را گروگان می گیرند. شیوا جونون را شکست می دهد و در عین حال زور را که ناندی آسترا را تحت کنترل داشت می کشد و همه را آزاد می کند. اما جونون موفق می شود قطعه سوم را از ایشا بگیرد. او ظاهراً خود را قربانی می کند تا برهماسترا را فعال کند. ویرانی شروع می شود و ایشا در خطر است، اما شیوا با قدرت تازه ای که ناشی از محافظت او از ایشا است، کنترل برهماسترا را به دست می آورد و دوباره با او متحد می شود. قبل از تیتراژ، به دلیل فعال کردن برهماسترا توسط جونون، دیو که به عنوان مجسمه در جزیره ای ناشناخته زندانی شده بود، آزاد می شود.

زیرنویس فیلم برهماسترا: قسمت اول - شیوا 2022 - بلو سابتايتل

برهماسترا: قسمت اول – شیوا نقدهای متفاوت تا مثبتی را از منتقدان دریافت کرد، با تمجید از جلوه‌های بصری، امتیاز، سکانس‌های اکشن و نقد داستان، نوشته و دیالوگ. وب‌سایت جمع‌آوری بررسی Rotten Tomatoes، بر اساس 23 بررسی، رتبه تایید 48٪ را با میانگین امتیاز 5.9/10 گزارش کرده است. متاکریتیک که از میانگین وزنی استفاده می کند، بر اساس پنج منتقد، امتیاز ۵۷ از ۱۰۰ را به فیلم اختصاص داده است که نشان دهنده «نقدهای مختلط یا متوسط» است.

برچسب‌ها:, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,