تحلیل های جدید درباره امنیت و شفافیت تتر

تحلیل های جدید درباره امنیت و شفافیت تتر
شهریور 3, 1403
27 بازدید

Tether اقدامات انطباق را با راه‌حل نظارت بر اکوسیستم Chainalysis افزایش می‌دهد. تتر بزرگ‌ترین شرکت در صنعت دارایی دیجیتال اخیرا برای توسعه راه‌حلی قابل تنظیم و نظارت بر فعالیت بازار ثانویه با پلتفرم داده بلاک چین Chainalysis وارد همکاری شده است. این همکاری به احتمال زیاد موجب رشد امنیت و شفافیت تتر در بازار ارزهای […]

تحلیل های جدید درباره امنیت و شفافیت تتر

Tether اقدامات انطباق را با راه‌حل نظارت بر اکوسیستم Chainalysis افزایش می‌دهد. تتر بزرگ‌ترین شرکت در صنعت دارایی دیجیتال اخیرا برای توسعه راه‌حلی قابل تنظیم و نظارت بر فعالیت بازار ثانویه با پلتفرم داده بلاک چین Chainalysis وارد همکاری شده است. این همکاری به احتمال زیاد موجب رشد امنیت و شفافیت تتر در بازار ارزهای دیجیتال خواهد شد.

فعالیت بازار ثانویه چگونه موجب رشد امنیت و شفافیت تتر می شود؟

فعالیت بازار ثانویه به معاملاتی اشاره دارد که در اکوسیستم گسترده‌تر با استفاده از استیبل کوین تتر (USDT) انجام می‌شود. آن هم فراتر از نهادهای محدودی که مستقیما خرید تتر و فروش آن را از بنیاد تتر انجام می‌دهند. این راه‌حل که توسط Chainalysis ساخته شده است، تتر را قادر می‌سازد تا به‌طور روشمند بر تراکنش‌ها نظارت کند و درک و نظارت بیشتری بر بازار ارائه دهد.

همچنین به‌عنوان یک منبع اطلاعاتی فعال برای متخصصان و محققین مطابق با تتر عمل می‌کند. زیرا آن‌ها را قادر می‌سازد تا کیف پول‌های مسئله‌دار را زودتر شناسایی کنند. کیف پول‌هایی که ممکن است خطراتی داشته باشند یا با آدرس‌های غیرقانونی یا تحریم شده مرتبط باشند. این امنیت و شفافیت کیف پول‌های USDT برای ثابت ماندن قیمت تتر ضروری است.

امنیت و شفافیت تتر و راه‌حل Chainalysis

امنیت و شفافیت تتر با اجزای کلیدی راه‌حل Chainalysis شامل مجموعه‌ای جامع از ابزارهای نظارت و تجزیه و تحلیل افزایش می‌یابد. این ابزارها شامل نظارت بر تحریم‌ها می‌شود که فهرست دقیقی از آدرس‌ها و تراکنش‌های مربوط به نهادهای تحریم شده و همچنین طبقه‌بندی‌شده را ارائه می‌دهد. امری که امکان تفکیک کامل دارندگان USDT بر اساس نوع ازجمله صرافی‌ها و بازارهای دارک نت را فراهم می‌کند.

همچنین بزرگ‌ترین تجزیه و تحلیل از کیف پول‌ها را ارائه می‌دهد. این تجزیه و تحلیل شامل یک بررسی عمیق از دارندگان مهم و بزرگ ارز USDT و فعالیت‌های آن‌ها است. امری که نقل و انتقالات غیرقانونی را آشکار می‌کند و برای شناسایی تراکنش‌های بالقوه مرتبط با فعالیت‌های غیرقانونی مانند تامین مالی تروریسم ضروری است.

امنیت و شفافیت تتر و راه‌حل Chainalysis

اظهارات مدیران عامل تتر و Chainalysis

پائولو آردوینو، مدیرعامل تتر درباره این همکاری اظهار داشت: «همکاری تتر با Chainalysis یک گام مهم دیگر در رابطه با تعهد خدشه‌ناپذیر ما برای ایجاد شفافیت و امنیت بیشتر در بازار ارزهای دیجیتال است. تعهد تتر در حفظ بالاترین استانداردهای امنیتی و شفافیت کاملا ثابت شده است. بنابراین همکاری با Chainalysis به معنای رویکرد فعالانه ما برای محافظت از اکوسیستم تتر در برابر فعالیت‌های غیرقانونی است.»

جاناتان لوین، یکی از بنیانگذاران و مدیر ارشد استراتژی Chainalysis هم در این باره گفت: «تعهد فعال تتر به نظارت بر بازار ثانویه USDT به‌عنوان محبوب‌ترین استیبل کوین جهان پتانسیل متحول کردن کل اکوسیستم را دارد. به‌طوری‌که بازار کریپتو را به مکانی امن‌تر و شفاف‌تر برای تراکنش‌ها تبدیل می‌کند.»

به گفته جاناتان لوین بازار ارز دیجیتال باید شفاف باشد. ضمنا از این شفافیت برای مشارکت با مجریان قانون و مسدود کردن وجوه مجرمانه استفاده شود. این بهترین راه برای جلوگیری از استفاده از امنیت و شفافیت تتر برای تروریسم، کلاهبرداری و سایر فعالیت‌های غیرقانونی است.

اظهارات مدیران عامل تتر و Chainalysis

جمع بندی

تتر برای مبارزه فعالانه با فعالیت‌های غیرقانونی با کل صنعت کریپتو کار می‌کند. این شرکت با 124 سازمان مجری قانون در 43 حوزه قضایی جهانی همکاری کرده است تا ارتباطات کارآمد و تبادل داده برای رسیدگی به فعالیت‌های غیرقانونی را تسهیل کند. اجرای دقیق و اقدام سریع تتر در برابر سو استفاده از ارز USDT، تعهد آن را به شیوه‌های کاربرد مسئولانه ارزهای دیجیتال نشان می‌دهد. موضوعی که می‌تواند امنیت و شفافیت تتر را به سرمشقی برای دیگر ارزهای دیجیتال تبدیل کند.

برچسب‌ها:,