بهترین ربات تلگرام دانلود از یوتیوب رایگان

بهترین ربات تلگرام دانلود از یوتیوب رایگان
مهر 3, 1403
18 بازدید

ربات‌های تلگرام بخش مهمی از این پیام‌رسان به شمار می‌آيند، زیرا امکانات مختلفی را به ما ارائه می‌کنند. یکی از این موارد، دانلود کردن از وب‌سایت یوتیوب محسوب مي‌شود. همان‌طور که می‌دانید، در وب‌سایت خود یوتیوب چنین موردی تنها در اختیار کاربران پریمیوم قرار دارد و کاربران عادی به آن دسترسی ندارند. با انتخاب یک […]

بهترین ربات تلگرام دانلود از یوتیوب رایگان

ربات‌های تلگرام بخش مهمی از این پیام‌رسان به شمار می‌آيند، زیرا امکانات مختلفی را به ما ارائه می‌کنند. یکی از این موارد، دانلود کردن از وب‌سایت یوتیوب محسوب مي‌شود. همان‌طور که می‌دانید، در وب‌سایت خود یوتیوب چنین موردی تنها در اختیار کاربران پریمیوم قرار دارد و کاربران عادی به آن دسترسی ندارند. با انتخاب یک دانلود از یوتیوب، شما می‌‌توانید هر نوع ویدیویی که بخواهید را با هر کیفیتی به راحتی دانلود کرده و آن‌ها را در زمان آفلاین بودن مشاهده کنید.

بهترین ربات‌ های دانلود از یوتیوب

بهترین ربات‌ های دانلود از یوتیوب

ربات تلگرام دانلود از یوتیوب رابط کاربری ساده‌ای دارد. برای استفاده از این نوع ربات‌ها باید لینک ویدیوی مدنظر خود در یوتیوب را به آن‌ها ارائه دهید. سپس مدتی منتظر خواهید بود تا ربات کل ویدیو را در تلگرام برای شما بفرستد و یا یک لینک مخصوص دانلود را در اختیارتان قرار دهد. در واقع مهم‌ترین موضوعی که شما باید به آن توجه داشته باشید، ارائه لینک مناسب است.

به منظور پیدا کردن این لینک باید اپ یوتیوب را باز کنید، به سراغ ویدیوی دلخواه خود بروید و سپس بر روی گزینه share بزنید. اکنون گزینه copy url را انتخاب کنید و آدرس کپی شده را به ربات بدهید. چنانچه از وب‌سایت یوتیوب استفاده می‌کنید، باز هم باید به صفحه ویدیوی مدنظرتان وارد شوید و سپس متن موجود در آدرس‌بار مرورگر را کپی کرده و آن را در ربات دانلود‌کننده paste یا جایگذاری کنید. در ادامه به ده مورد از بهترین ربات‌ها برای دانلود از یوتیوب اشاره خواهیم کرد.

ربات utubebot

ربات utubebot یکی از اولین ربات‌های تلگرامی به شمار می‌آید که امکان دانلود کردن ویدیوهای مختلف را برای کلیه کاربران خود فراهم کرد. این ربات تنها به لینک ارسالی شما احتیاج دارد و لازم نیست مواردی همچون نام کانال و موارد مشابه را برای آن ارسال کنید. سرعت دریافت پیام‌ و ارسال پاسخ در این ربات را می‌توان مناسب دانست، هرچند که جای پیشرفت برای آن وجود دارد. البته، مواردی همچون تعیین بسیار زیاد کاربران قطعاً بر روی این موضوع اثر می‌گذارند و نمی‌توان چنین امری را نادیده گرفت. ربات utubebot به اکثر نیازهای شما پاسخ می‌دهد تا دیگر نیاز نباشد بخش زیادی از وقت خود را به دنبال پیدا کردن سایت‌های دانلود از یوتیوب هدر دهید.

ربات youtubednbot

ربات youtubednbot که با همین نام کاربردی در دسترس است یکی دیگر از گزینه‌های بسیار مهم در فهرست ما به شمار می‌آيد که باید به آن اشاره داشته باشیم. این ربات به شما اجازه می‌دهد بدون هیچ‌گونه محدودیتی کلیه ویدیوهای مدنظرتان را از یوتیوب دانلود کرده و آن‌ها را به شکل کاملاً افلاین و بدون نیاز به اینترنت مشاهده کنید. البته باید به این نکته توجه داشته باشید که برخی از ویدیوها به صورت کلی قابلیت دانلود شدن را ندارند، به خصوص اگر صاحب کانال آن‌ها را در حالت private قرار داده باشد و عمومی یا public نباشند.

ربات remoteyoutubedl_bot

دوست دارید موزیک ویدیوی خواننده محبوب خود را از یوتیوب دانلود کنید تا دیگر نیاز نباشد برای هر بار دیدن آن حجم اینترنتان را از دست بدهید؟ در این صورت بهتر است سری به ربات remoteyoutubedl-bot بزنید. این ربات نیز همانند مواردی که پیشتر به آن‌ها اشاره کردیم، امکان دانلود کردن این دسته از ویدیوها را برای شما فراهم کرده است تا بتوانید به راحتی هر ویدیویی که می‌‌خواهید را در اختیار داشته باشید. امکان دانلود ویدیو با کیفیت‌های مختلف یکی از مزایای مهم این ربات به شمار می‌آيد که خود یک نکته مثبت است.

ربات uvidbot

ربات‌های ایرانی زیادی وجود دارند که به ما کمک می‌کنند تا انواع ویدیوهای آموزشی، سرگرمی و… را از یوتیوب دانلود کنیم. ربات uvidbot یکی از همین گزینه‌ها به شمار می‌آيد که بسیاری از کاربران داخلی از آن استفاده می‌کنند. ساده بودن رابط کاربری و همچنین ارائه ویدیو با کیفیت‌های مختلف از جمله قابلیت‌های اصلی uvidbot محسوب می‌شود که هر دو برای کرابران مهم هستند. به منظور استفاده از این ربات دانلود از یوتیوب باید در کانال‌های مشخصی عضو باشید. در غیر این صورت، گزینه شروع یا استارت برای شما فعال نمی‌شود تا بتوانید لینک ویدیوی دلخواه خود را ارسال کنید.

ربات Youtube_dwnldr_bot

گزینه دیگری که به عنوان یک ربات دانلود از یوتیوب مهم برشمرده می‌شود، رباتی است که با آدرس youtube_dwnldr_bot می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید. سرعت بالای این ربات در مقابل رقبا مهم‌ترین ویژگی آن است که نباید آن را نادیده بگیریم. به فاصله چند ثانیه پس از ارسال لینک ویدیو، این ربات،‌ فرایند دانلود از یوتیوب را آغاز می‌کند و سپس کل فایل ویدیویی را به شما ارائه خواهد داد. سپس می‌توانید در زمان دلخواه خود، نسبت به دانلود کردن فایل ارسال‌شده اقدام کنید. طبیعتاً سرعت دانلود شما ارتباطی به ربات ندارد و نباید این دو موضوع را با هم اشتباه بگیرید.

ربات Videodownloadbot

ربات videodownloadbot یک ربات فارسی‌زبان محسوب می‌شود که برای کاربران داخل کشور طراحی شده است. این ربات توانایی دانلود ویدیو از چندین منبع یا سورس مختلف را دارد تا نیاز شما به ابزارهای جانبی و وب‌سایت‌های گوناگون کاهش پیدا کند. پس از جایگذاری لینک ویدیوی یوتیوب، این ربات فعالیت خود را آغاز می‌کند و سپس گزینه‌های کیفیتی مختلفی را به شما پیشنهاد خواهد کرد. به عنوان مثال می‌توانید از بین کیفیت‌های فول اچ دی و یا اچ دی و یا حتی SD یکی را انتخاب کنید. میزان حجم فایلی که برایتان ارسال می‌شود به همین کیفیت‌ها ارتباط دارد. به نحوی که همواره اندازه فایل‌های فول اچ دی از دو گزینه دیگر بیشتر خواهد بود.

ربات regayotube_bot

ربات Regayoutube_bot یک ربات همه‌کاره برای دانلود انواع ویدیو از یوتیوب محسوب می‌شود. نکته جالب در مورد آن، امکان مشاهده دیسکریپشن یا متن موجود در زیرویدیوها پیش از دانلود کردن آن‌ها است. این موضوع باعث می‌شود تا به دلیل انتخاب لینک اشتباه، ویدیوهای نادرست را دانلود نکنید. به منظور استفاده از چنین رباتی باید در چند کانال اختصاصی عضو شده باشید و سپس دکمه تأیید عضویت را بفشارید. بلافاصله ربات برایتان فعال خواهد شد تا بتوانید هر نوع ویدیویی را از یوتیوب دانلود کنید.

ربات instapico

این ربات در ابتدا فعالیت خود را به عنوان یک ربات دانلود از اینستاگرام آغاز کرد و سپس به سراغ پلتفرم‌های دیگری همچون یوتیوب هم رفت. با کمک ربات instapico می‌توانید به سادگی هر چه تمام‌تر هرآنچه از یوتیوب می‌خواهید را دانلود و ذخیره‌سازی کنید.

ربات instapich

همانند گزینه قبلی، instapich نیز در ابتدا به عنوان یک ربات مخصوص دانلود تصویر و ویدیو از اینستاگرام فعال شد و سپس دامنه امکانات خود را گسترده‌تر کرد. امروزه می‌توان به وسیله این ربات کلیه ویدیوهای داخل یوتیوب را تنها در عرض چند دقیقه به دست آورد. ربات instapich پاسخگوی بسیاری از کاربران است و امکان ارتباط مستقیم با پشتیبانی را برای ما فراهم کرده است. در صورت وقوع هرگونه مشکل در زمان دانلود کردن فایل‌ها می‌توانید با این پشتیبانی در تماس باشید.

ربات youtibot

آخرین موردی که باید در فهرست ده ربات برتر برای دانلود از یوتیوب به آن اشاره شود، ربات youtibot به شمار می‌رود. این ربات نسبت به سایر مواردی که به آن‌ها اشاره کردیم عمر مفید کمتری دارد، اما در هر صورت باید آن را به عنوان یک انتخاب مناسب در نظر داشت. ترکیب کلیه امکانات ربات‌های دیگر در این ربات باعث شده است تا youtibot به سرعت نظر کاربران مختلف را به سمت خود جلب کند. به جای سر زدن به سایت‌هایی پر از تبلیغات مخصوص دانلود از یوتیوب که پر از بدافزار هستند، می‌توانید از این نوع ربات‌ها برای دانلود هر نوع ویدیویی استفاده کنید. در واقع این یک راهکار کاملاً امن و مناسب است.

سایر ربات‌ های دانلود از تلگرام برای یوتیوب

سایر ربات‌ های دانلود از تلگرام برای یوتیوب

علاوه بر یوتیوب، در اینستاگرام و اسپاتیفای نیز محتواهای بسیار مناسبی مشاهده می‌شود که امکان دانلود کردن آن‌ها برای کاربران عادی وجود ندارد. همان‌طور که ربات دانلود از یوتیوب، چنین قابلیتی را به ما عرضه می‌کند، می‌توان نسبت به سفارش ربات تلگرام برای دانلود از اسپاتیفای و اینستاگرام نیز اقدام کرد.

ربات تلگرام دانلود از اسپاتیفای و یا اینستاگرام ساختاری مشابه با ربات یوتیوب دارد و به همین دلیل می‌توان آن‌ها را در یک دسته‌بندی قرار داد. علاوه بر این موارد، می‌توان رباتی طراحی کرد که از ساوند کلاود و یا وب‌سایت‌های دیگری همچون رادیوجوان به راحتی موزیک دلخواه شما را دانلود و ذخیره‌سازی کند.

می‌توان پس از به محبوبیت رسیدن هر یک از این ربات‌ها، از کاربران مبلغ مشخصی را به عنوان اشتراک دریافت کرد. به عنوان مثال، می‌توانیم تعیین کنیم که به ازای هر ده بار دانلود ویدیو، یک مبلغ جزئی از سمت کاربر پرداخت شود. در این حالت، علاوه بر اینکه به اهداف خود جهت دانلود از یوتیوب دست پیدا می‌کنید، می‌‌توانید یک درآمد قابل توجه داشته باشید.

سخن پایانی

ربات‌‌های تلگرام ابزارهایی عالی هستند که می‌توان به وسیله آن‌ها اقدامات جالبی را انجام داد. این امر شامل دانلود انواع ویدیو از پلتفرم یوتیوب نیز می‌شود که در حالت عادی کاری دشوار است. ربات‌های مخصوص دانلود از یوتیوب همانند ربات تلگرام دانلود از اینستاگرام کار می‌کنند و تنها به لینک ارسالی شما نیاز دارند.

شایتک به عنوان بزرگ‌ترین مجموعه طراحی انواع ربات تلگرامی ‌آماده است به کلیه نیازهای شما عزیزان در این زمینه یاری برساند. اگر دوست دارید خودتان یک ربات مخصوص دانلود از یوتیوب، اینستاگرام، اسپاتیفای و… راه‌اندازی کنید، همین حالا با کارشناسان ما در https://shayteck.com/ تماس بگیرید.