پزشکان دانمارکی پیش‌بینیِ خوش‌بینانه WHO درباره کرونا را رد کردند

دی 19, 1400
124 بازدید

متخصصان و پزشکان دانمارکی با رد خوش بینی سازمان جهانی بهداشت (WHO) مبنی بر پایان یافتن همه گیری کووید-۱۹ در سال ۲۰۲۲ میلادی تاکید کردند که کروناویروس هرگز از زندگی روزانه ما ناپدید نخواهد شد. به گزارش ایسنا، به گفته متخصصان بیماری‌های عفونی در دانمارک، کروناویروس زندگی روزمره مردم را تحت تاثیر قرار خواهد داد […]

پزشکان دانمارکی پیش‌بینیِ خوش‌بینانه WHO درباره کرونا را رد کردند

متخصصان و پزشکان دانمارکی با رد خوش بینی سازمان جهانی بهداشت (WHO) مبنی بر پایان یافتن همه گیری کووید-۱۹ در سال ۲۰۲۲ میلادی تاکید کردند که کروناویروس هرگز از زندگی روزانه ما ناپدید نخواهد شد.

به گزارش ایسنا، به گفته متخصصان بیماری‌های عفونی در دانمارک، کروناویروس زندگی روزمره مردم را تحت تاثیر قرار خواهد داد حتی زمانیکه همه گیری بیماری به پایان برسد.

آنها توصیه می‌کنند: در عوض هدف‌ ما باید دستیابی به یک وضعیت مطلوب ایمنی باشد که امکان مقابله با بیماری کووید-۱۹را مانند سایر بیماری های شناخته شده تا به امروز، فراهم کند.

متخصصان دانمارکی در مخالفت با پیش‌بینی‌های خوش‌بینانه سازمان جهانی بهداشت اظهار داشتند که کروناویروس در طول سال ۲۰۲۲ از زندگی روزمره ما ناپدید نخواهد شد.

به گزارش ایسنا به نقل از اسپوتنیک نیوز، “تدروس آدهانوم” دبیر کل سازمان جهانی بهداشت پیش از این در آغاز سال نو میلادی در اظهاراتی گفته بود که اگر شرایط خوب پیش برود، سال ۲۰۲۲ می تواند سال پایان همه گیری باشد. با این حال، او همچنان تاکید کرد که برای تحقق این امر، اکثر مردم در همه کشورها باید در برابر بیماری واکسینه شوند.

انتهای پیام

برچسب‌ها:, , , , , , , , , , , , , , ,