برندسازی از الزامات رونق صنایع دستی است

آذر 5, 1400
13 بازدید

ایسنا/کرمان معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان گفت: برندسازی یکی از مهم‌ترین الزامات برای رونق تولید محصولات صنایع‌دستی است. “کاظم حسین زاده” با اشاره به آموزش شاغلین صنایع‌دستی استان کرمان به صورت آنلاین اظهار کرد: 122 شاغل صنایع‌دستی استان کرمان به مدت سه روز آموزش‌های لازم را در زمینه بسته‌بندی، […]

برندسازی از الزامات رونق صنایع دستی است

ایسنا/کرمان معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان گفت: برندسازی یکی از مهم‌ترین الزامات برای رونق تولید محصولات صنایع‌دستی است.

“کاظم حسین زاده” با اشاره به آموزش شاغلین صنایع‌دستی استان کرمان به صورت آنلاین اظهار کرد: 122 شاغل صنایع‌دستی استان کرمان به مدت سه روز آموزش‌های لازم را در زمینه بسته‌بندی، تجاری‌سازی و همچنین برندسازی رشته‌های مختلف صنایع‌دستی فرا گرفتند.

وی با اشاره به اینکه برندسازی یکی از مهم‌ترین الزامات برای رونق تولید محصولات صنایع‌دستی است، افزود: برند یا نشان تجاری یک نماد یا ویژگی مشخصی است که نشان‌دهنده اصالت و کیفیت خاص آن کالا است.

حسین زاده با بیان اینکه امروزه در عرصه رقابت بین‌المللی مفهوم برندسازی در حوزه صادرات کالاها و خدمات نقش برجسته‌ای ایفا می کند، گفت: هدف از برگزاری این کارگاه کمک به بازاریابی و فروش محصولات صنایع‌دستی این استان است که در سال‌های گذشته کمتر مورد توجه قرار گرفته است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا